4 missfall.. Finns det hopp?
Kärt barn, vad är det som ska kollas v 7 vad för prov så att säga? När började du med fragmin respektive trombyl jag ska med få Fragmin nu, men vet ej när jag ska starta med fragmin....tacksam för svar! Kram!
Kärt barn, vad är det som ska kollas v 7 vad för prov så att säga? När började du med fragmin respektive trombyl jag ska med få Fragmin nu, men vet ej när jag ska starta med fragmin....tacksam för svar! Kram!
Ok, tusen tack kärt barn!!! Kraam!
Stor kram till dig mamma 77 , beundrar dig verkligen som orkar gå vidare, är jätteglad att du är här, eller ja, egentligen inte, om du förstår ad jag menar, men du ger mig mod att gå vidare, TACK för att du är med oss här! Nu jäklar ska det vara våran tur! Jag har "bara" haft fyra mf/MA så i ljuset av din situation så är det inget, men varje MA/mf är ju så fruktansvärd så det inte går att beskriva...vi har en fantastisk son som kom till oss 2010 utan några bekymmer, sedan började helvetet....men skam den som ger sig...det som är beklagligt i detta är svensk sjukvård! Stooor kram till dig och alla övriga här inne!
Stackare mamma 77! Men vad skönt att det såg bra utiaf, galet av sjukhuset att inte kontakta dig! Men nu hÅller vi timmarna stenhårt! Stor kram till dig!
Åhhh, vad glad jag blir mamma 77!!! Nu ska du få din bebis;) jag har med högt blodtryck, kan det orsaka mf tror du... Blir lite orolig här... Kram o jättegrattis!!!
Neeej Che!! Det får inte vara sant!! Åhhhh, tummar hålls stenhårt! Kram, kram!
Tummar till dig med mamma 77!!
Härligt mamma 77!! Glad jag blir!!! Själv fick jag mens id:( men glad att cykel är som en klocka exakt 14 dagar mellan äl oc mens! Börjar med pergotime på sö:) kram alla!!!
Instämmer med övriga!!! Usch, usch, värsta känslan som finns:(( tänker på dig!!! Kram!!!
Vad är fertile xx ngn som vet, tacksam för svar! Härligt att det går bra mamma 77! Che, finner i ha ord, vet känslan... Jag är ku med inne på immunbehandling, men har inte råd att åka till Athen:((( hoppas TWHs gyn vill testa olika mediciner på mig:)) kram, kram!