4 missfall.. Finns det hopp?
Härligt siolina!!! Vart gjorde ni ivf, första? Vi funderar ju på det för att optimera chanserna, men jag vet inte.. Känns som jag ger upp snart:( tar ju sig inte nu:( 4 ma/mf så är det svårt att få hopp, kram alla!!
Härligt siolina!!! Vart gjorde ni ivf, första? Vi funderar ju på det för att optimera chanserna, men jag vet inte.. Känns som jag ger upp snart:( tar ju sig inte nu:( 4 ma/mf så är det svårt att få hopp, kram alla!!
Stort grattis mamma 77!! Underbart, står nu i mitt femte mf/ma så vet inte om vi orkar mer samtidigt är längtan så oerhört stor och sådana som dig ger hopp!!
Jag undrar om du gjort ngt annorlunda denna gången? Medicinering.
Vi funderar nu på att åka till Aten och utreda immunförsvaret som läkarna här hemma inte tittar på, men jag finner att fem mf inte är normalt....Tacksam om du orkar svara!!
Ja du Fr G Allt är så otroligt jobbigt! Vi har med en underbar son född 2010 han är mitt allt, man vet vad man har som du säger.... Ska nu behandla mig med cytotec påstods mitt femte mf/ma.....jag är utom mig av sorg..... Orkar snart inte leva mer...vill så innerligt, men det går inte.... Blir gravid ganska lätt, men nu sist tog det 11 månader, det skrämmer mig, eftersom jag är 38 år... Kanske bara blir ett barn? Tankar och förvirringarna är många... Vad menar din gyn med immunisering?? Vi åker till Aten för immunutredning, så snart vi kan, jag vill verkligen utesluta allt som ev kan ha med mf att göra, beklagligt att utredning inte görs i Sverige. Du är ju ung, guuuud vad glad jag hade varit om jag varit 27 då kan man ta det lugnt även om jag förstår din oro, men jag är ju inte fertil så länge till, vilket stressar mig oerhört. Kram
Nu åker jag och mannen till Aten!! Möte med Dr D im!! Underbart Che du ger mig hopp!!!