4 missfall.. Finns det hopp?
Tyvärr blev det ett stort, fett på stickan i morse... och jag har inga symptom överhuvudtaget! Så det är bara att ta nya tag till hösten.
Livet känns inte särskilt rättvist just nu
Tyvärr blev det ett stort, fett på stickan i morse... och jag har inga symptom överhuvudtaget! Så det är bara att ta nya tag till hösten.
Livet känns inte särskilt rättvist just nu
marieh o Annica: tack för stöttning, det värmer
vad härligt med semester!
maken och jag ska till släktingars sommarställe om två veckor och då är det fullt ös hela tiden med alla kusiner och fastrar och sysslingar, ska bli skönt att komma bort. Sedan blir det hemmaförsök under sommaren har vi bestämt, ÄL-stickor är beställda.... ska fortsätta med zonterapi också så till hösten kommer jag att vara på G igen (om inte hemmaförsöken har tatt sig).
kram tjejer, Tack för att ni finns
marieh: man skriver det man känner för och alla skriver olika, har aldrig tänkt på att du inte skriver "personligt" för det tycekr jag att du gör! Jag blir iallafall alltid sedd av dig Kan inte svara på om det där med äggstockarna, men tycker det är tråkigt att du blir ifrågasatt, du vet ju hur det är! Bra att din akupunktör verkar lyssna på dig och avhjälpa felet!
Mojsan: Välkommen hit. Tråkigt att du har behövt gå igenom så många MA. Jag genomgick en MF-utredning i mars, men de hittade inget. Så jag hade väldigt höga förhoppningar på den här omgången. Mensen kom idag och det känns i hjärtat. Men det är bara att gå vidare och se framåt. Kram till dig!
Fick idag besked att jag kan börja spraya (nedreglering) om tre veckor, så kan jag få göra äggplock v.32 när labbet öppnar igen. känns bra att det är igång, eftersom jag gjorde ett uppehåll under MF-utredningen. jag har ganska lågt AMH-värde, så jag vill ju inte slösa bort äggen...
MI83: ja, det är skönt att komma igång. Lågt AMH-värde betyder att jag har dålig äggreserv. Så jag vill försöka få ut så många ägg som möjligt så de kan befruktas och sedan frysas in och användas senare. Om jag blir gravid nu kan jag ha dem till syskonförsök.
Hur mår du? Och din man?? ta hand om varandra, planera in roliga saker i sommar så ni har något att se fram emot. Kram!
Ninnin: jag gratulerar dig iallafall, ett pluss är ett pluss, jag förstår absolut att det känns som om du inte vågar hoppas, men jag håller alla tummar och tår för dig nu! Kram vännen!!
Glad midsommar allihop
Ninnin: