-
Vad intressant, jag har också tänkt på det så och tycker det låter väldigt logiskt. Vart stod den artikeln?Den lilla M skrev 2011-11-02 08:03:12 följande:Najje: jag läste en kort lite artikel igår och tänkte på dig! Det var en ivf klinik i USA som höll på med forskning/undersökning hos kvinnor som hade fått upprepade MF. Där man återinförde 2 eller 3 ägg just pga att man ville få flerbarns graviditetes eftersom dem tror att sk flerbörd minskar risken för mf hos kvinnor som haft upprepade MF pga att kroppen med automatik producerar mer hormoner när det är tvillingar/trillingar.
-
Together: jag ser absolut ett svagt streck!!
-
Så ledsen för att ni (alla) måste gå igenom detta igen! Styrkekremar till er!
-
stumpan: Det behöver absolut inte vara ngt fel. Jag är gravid med tvillingar och gick och väntade på det enorma illamåendet som alla skrev om, alla webbsidor skrev att det blir dubbelt så illa med tvillingar. Kan säga att det fortfarande inte dykt upp och jag är i v 18. Bröstens ömmande var av och till och har nu nästan helt försvunnit.
Om du är orolig ring och be att få ultraljud, det har jag gjort två gånger, du ska inte gå och vara orolig!
Kramis! -
lilla M: ja, det har gått supersnabbt!
marieh: Ja, det gör jag, har känt det riktigt tydligt i en vecka nu ungefär. Jättehäftigt! -
Hej alla kämpare!
Ni är HELT OTROLIGA vet ni det?
Jag ska på efterlängtat RUL imorgon, är sjukt nervös över att inte få se två små hjärtan... går in i v 19 imorgon och säger som Marieh, inget blod, ingen värk, så lite hopp finns det allt!
Kram till alla ni starka tjejer!! -
Allt såg bra ut på RUL idag, så skönt. De levde loppan därinne och hann både sparka och skalla varandra! De har växt som de ska och båda hjärtana slog.
En liten bild på mina små efterlängtade gryn (inte världens bästa men..)
Vänster tvilling håller upp boxinghänderna.. =) -
Tack snälla du!!Den lilla M skrev 2011-11-29 16:41:29 följande:najje: haha det ser ut så två små busstroll det där
!!
Ett stort grattis till rul, är såå glad för din skull
Hur går det för dig? Ni kämpar på? Har du börjat med Levaxinet? -
lilla M: Har ni tänkt på IVF? Det var ju så vi blev gravida. Vi höll på i 6,5 år innan vi tog hjälp a IVF, sedan tog det 1 år innan det verkligen satte sig på femte försöket (plus två ggr=missfall, minus 2 ggr) .
-
lilla M: Vi gjorde det på IVF-kliniken i Göteborg, vi gjorde det alltså privat. Tycker absolut att du iallafall ska försöka få gratisförsök. Jag måste erkänna att IVF tar också jättemycket på förhållandet, men det är värt det med tanke på den hjälpen man får.