4 missfall.. Finns det hopp?
Usch idag drabbade deppen mig igen. Tänk om denna gång inte går nu heller, jag klarar verkligen inte det =(
Är så less på den här karusellen, kollde på sista minuten resor för vill bara bort nu dom här första jobbiga veckorna men har så dåligt med pengar, hela tiden tänker vi på att spara ifall att vi måst söka oss utomlands eller nån behandling som kostar, känns som hela livet är på paus, kan aldrig planera framåt för man vet inte om man kommer vara gravid då eller inte. Känner mig less på förra gyn också som bara lät det gå, efter 5 missfall fick jag tjata mig till en remiss till en annan, 5!! Det förstår väll alla att 5 inte är normalt, är less på att höra att det bara är att försöka igen och försöka igen, det är jobbigt att försöka igen när psyket är i botten. Jag är strålande glad över att jag blev gravid igen men det känns 0 annars i graviditetsväg, vi planerar ingenting, tror ingenting, och känner mig bara ångestfylld och deppig i allmänhet. Känner ingenting just nu så vet inte om det fortskrider, tänker på blödningarna jag hade innan jag plussade och så, suck. Känner mig bara så less, så less. Så orättvist det här liksom, vill komma vidare! Eller kasta mig ner på golvet och skrika att jag inte orkar mer. Det måste gå den här gången, måste!