• OojespersmammaoO

"Finns det fler nattugglor?"

Hej hej!!

Sover aldir gsärskilt mycket, ca 4 timmar per dygn...så nu undrar jag om det finns fler nattugglor som har lust att prata bort en stund? *hoppas* Glad

• Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"
  • Lellebror
    Eleonor b skrev 2011-02-04 03:24:57 följande:
    Liten man: hur stor navel tror du att jag har egentligen? :-P.
    små jordgunnar?
    och sen ska man ju inte mosa ner hela jodgubben heller ;)
  • Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 03:26:50 följande:
    Låter bra, fast jag e långtidssjukskriven så så det tar nog ett tag innan jag börjar jobba igen.
    Okej, det kan ju vara ett sätt att komma igång.. Själv har jag varit långtidssjukskriven, är inte bra än, men får inte vara sjukskriven längre..
  • OojespersmammaoO
    PinkieLaady skrev 2011-02-04 03:23:52 följande:
    Jag äter hela tiden.. finns ingen återvändo.. nätterna är för jäkliga! Jag har hamnat i en fas där jag kan ta mej ur sängen i zombie mode och äta sedan återvända till sängen.. hallelulja vad det kostar extra pengar ;D
    har du då gått upp mycket i vikt under graviditeten? Jag levde på gurka och morötter under grav...mådde så illa hela tiden..haha
  • Lellebror
    LitenMan skrev 2011-02-04 03:27:46 följande:
    små jordgunnar?
    och sen ska man ju inte mosa ner hela jodgubben heller ;)
    lol gunnar ja det kan dom ju heta men jag menade gubbar
  • OojespersmammaoO
    Anova skrev 2011-02-04 03:27:57 följande:
    Okej, det kan ju vara ett sätt att komma igång.. Själv har jag varit långtidssjukskriven, är inte bra än, men får inte vara sjukskriven längre..
    Jag har vart sjukskriven sen 2002. Rynkar på näsan
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-02-04 03:25:15 följande:
    Jobbigt, har en god vän sm har myofasiellt smärtsyndrom.. det verkar ingen höjdare..
    har haft värken sedan -99 men har jobbat i perioder, när ena jobbet inte funkat så har jag sökt nytt, nu har jag gått hemma i 3år, förutom 10månaders praktik/arbetsträning i datorbutik
  • Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 03:29:48 följande:
    Jag har vart sjukskriven sen 2002. Rynkar på näsan
    Okej.. Jag fick bara 18 månader, och vips så blev jag plödsligt frisk.... i alla fall enligt Försäkringskassan..
  • Eleonor b

LitenMan: heter dina naveltroll Gunnar? :-P.

• Lellebror
    Anova skrev 2011-02-04 03:31:27 följande:
    Okej.. Jag fick bara 18 månader, och vips så blev jag plödsligt frisk.... i alla fall enligt Försäkringskassan..
    jag fick inte en enda dag som sjukskriven denna omgången, idiot till läkare som vägrade ställa diagnos.
    haft samma värk sedan -99 och fick diagnos i somras efter att jag bytte läkare
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"