• OojespersmammaoO

"Finns det fler nattugglor?"

Hej hej!!

Sover aldir gsärskilt mycket, ca 4 timmar per dygn...så nu undrar jag om det finns fler nattugglor som har lust att prata bort en stund? *hoppas* Glad

• Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"
  • Eleonor b

Nu är det ju fredag.. Får man ta fredagsölen då? :-P

• OojespersmammaoO
    Eleonor b skrev 2011-02-04 03:05:46 följande:
    Haha...kanske till kvällen. Men måste du så måste du.
  • PinkieLaady
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 03:04:30 följande:
    Jadå..jag behöver inte mycket sömn och har ingen ro i kroppen så det blir inga probs
    Ge mej den energin tack.. haha
  • Anova
    Eleonor b skrev 2011-02-04 03:05:46 följande:
    Självklart!! Det är enligt FLs regler att öl och andra alkoholhaltiga drycker får dirckas på fredagar och lördagar (såvida det inte är något firande, då kan (observera kan) det vara okej), så länge inga barn kommer till skada och man dricker rimligt.
  • Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 03:04:30 följande:
    Jadå..jag behöver inte mycket sömn och har ingen ro i kroppen så det blir inga probs
    Du är som jag då.. Fast jag börjar ofta krokna vid fyratiden på morgonen (men så har jag inte sovit sedan i går morse). Du får skaffa dig ett nattjobb, precis som jag.. Då har man något att göra på nätterna.
  • Eleonor b

Anova: Jag har inga barn, ska bara dricka en öl. Så då är det lugnt, haha

• Anova
    Eleonor b skrev 2011-02-04 03:10:32 följande:
    Anova: Jag har inga barn, ska bara dricka en öl. Så då är det lugnt, haha
    Då är det lugnt.. Drick du din öl och var glad.. Du kanske vill ja lite chips också *bjuder på chipsen som hittades i en var jag todde var en tom påse*
  • Lellebror

jag brukar somna mellan 4 o 8 på morgonen, så sover jag till 10 ger dottern frukost om hon inte fixat själv. sen somnar jag en liten stund till

Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"