• OojespersmammaoO

"Finns det fler nattugglor?"

Hej hej!!

Sover aldir gsärskilt mycket, ca 4 timmar per dygn...så nu undrar jag om det finns fler nattugglor som har lust att prata bort en stund? *hoppas* Glad

• Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"
  • PinkieLaady
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 03:28:32 följande:
    har du då gått upp mycket i vikt under graviditeten? Jag levde på gurka och morötter under grav...mådde så illa hela tiden..haha
    Jag uppe i +1kg just nu och har ätit normalt under hela graviditeten. Gick ner i början av nån anledning och sedan lite upp.. så ja sista jag kollade hos BM var det 1+ :)
  • Lellebror
    Eleonor b skrev 2011-02-04 03:32:11 följande:
    LitenMan: heter dina naveltroll Gunnar? :-P.
    nja navelluddet brukar få heta det mesta ;)
    min styvfar däremot heter gunnar ;) i andra eller tredje namn eller så ;)

nu ska jag röka en snabbis ;)
  • Eleonor b

Cigg lät gott! Strax tillbaka!

• Anova
    LitenMan skrev 2011-02-04 03:29:57 följande:
    har haft värken sedan -99 men har jobbat i perioder, när ena jobbet inte funkat så har jag sökt nytt, nu har jag gått hemma i 3år, förutom 10månaders praktik/arbetsträning i datorbutik
    Jobbigt, men kan man verkligen jobba typ heltid då, det kanske beror på var smärtan sitter? min vän är visserligen pensionerad, men hon är väldigt aktiv.. Kan inte tänka mig att hon skulle orka jobba heltid med den smärtan.
  • PinkieLaady
    Eleonor b skrev 2011-02-04 03:27:13 följande:
    PL: ja, du är ju gravid! Jag är inte gravid med äter som en häst, går inte upp något i vikt helst. Irriterande när folk frågar om jag har anorexi..
    Jag hade så när jag var yngre men sedan slog det till en dag och jag bara rasade upp i vikt.. jag var helt inställd på att jag inte kunde gå upp i vikt och sedan gick det med en jäkla fart.. nu är det svårt att få bort det istället :P fast just idag är jag ju gravid så kilona får vara där tills efter haha. Men du är säkert en sån där tur unge ;)
  • Anova
    LitenMan skrev 2011-02-04 03:32:37 följande:
    jag fick inte en enda dag som sjukskriven denna omgången, idiot till läkare som vägrade ställa diagnos.
    haft samma värk sedan -99 och fick diagnos i somras efter att jag bytte läkare
    Jag fattar inte sjukvården ibland.
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-02-04 03:33:53 följande:
    Jobbigt, men kan man verkligen jobba typ heltid då, det kanske beror på var smärtan sitter? min vän är visserligen pensionerad, men hon är väldigt aktiv.. Kan inte tänka mig att hon skulle orka jobba heltid med den smärtan.
    kommer nog inte klara heltid, men mitt personliga mål är 75-80% allt över det är bonus ;)
    körde ju lastbil i 4år med värken, orkade dock inte längre när jag fick gå på tiparol dygnet runt för att inte rasa ihop

rökad och klar ;)
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-02-04 03:33:53 följande:
     beror på var smärtan sitter?
    min värk sitter i nacke axlar konstant, sen vandrar det ut i armar och ner i höfterna.
    så det är värsta tänkbara värk. konstant huvudvärk.
    sen får jag krypningar i benen när jag ligger för länge
  • Anova
    LitenMan skrev 2011-02-04 03:36:19 följande:
    kommer nog inte klara heltid, men mitt personliga mål är 75-80% allt över det är bonus ;)
    körde ju lastbil i 4år med värken, orkade dock inte längre när jag fick gå på tiparol dygnet runt för att inte rasa ihop

rökad och klar ;)
    Vilket skit!
    Sitter värken i ryggen för dig?
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-02-04 03:35:15 följande:
    Jag fattar inte sjukvården ibland.
    gick från att ha en SGI på 300k/år till socialbidrag.
    som tur är så är min soc. handläggare en av dom mest mänskliga personer jag träffat ;)
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"