• OojespersmammaoO

"Finns det fler nattugglor?"

Hej hej!!

Sover aldir gsärskilt mycket, ca 4 timmar per dygn...så nu undrar jag om det finns fler nattugglor som har lust att prata bort en stund? *hoppas* Glad

• Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"
  • PinkieLaady
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 01:56:45 följande:
    Oki..bara 5 dagar innan min son fyller 6 år.
    Jag har ju alltid haft problem med sömnen, sover aldrig mycket fast jag behöver det. Får dsysselsätta sig på andra vis så tiden går...haha
    Du ser :D det skulle vara riktigt roligt om den lille ville titta ut i februari men det tror jag knappast.. både jag och min sambo är nämligen födda då så det skulle ju bli lite praktiskt med familjen samlad ;)
  • OojespersmammaoO
    PinkieLaady skrev 2011-02-04 02:02:18 följande:
    Du ser :D det skulle vara riktigt roligt om den lille ville titta ut i februari men det tror jag knappast.. både jag och min sambo är nämligen födda då så det skulle ju bli lite praktiskt med familjen samlad ;)
    Precis! Håller tummarna för att bebis vill komma lite tidigare. Första barnet??
  • Lellebror
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 01:59:21 följande:
    Oj..stora killen!! *ler*
    Samma här, vi har Jeppe varannan veckas och hos sin pappa sover jhan oftast i sin säng hela nätterna men hos mig vill han sova brevid mig. Tokig ibland som han knör och sprattlar. Tungan ute
    varannan vecka e bra ;)
    speciellt i 6års åldern

dom kan tjöta hål i huvudet på en döv i den åldern ;)
  • Anova

Jag är inte sömnlös, det här är min normala dygnsrytm. Försöker dessutom göra så att jag sover i morgon bitti så jag orkar jobba i morgon kväll/natt. (i värsta fall jobbar jag 18:30-04:00 i morgon kväll/natt). Då behöver man vara ritkigt utvilad.

• Lellebror
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 02:03:42 följande:
    håller oxå tummarna
  • PinkieLaady
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 02:03:42 följande:
    Yes första barnet och nervöst som tusan är det! Tror det är därför jag inte riktigt kan sova.. så mycket att tänka på även om min sambo anser att det mesta är klart ;) men man är ju hypokondriker och allt möjligt.. puuh! Minsta lilla jag känner av nu får mej ju att tro att bebisen är på väg haha! Jag har haft en väldigt lugn graviditet dock med svår foglossning, det är först nu jag börjat fått mensliknande smärtor i nedre nedre delen av magen i princip hela tiden.. ibland mer och ibland mindre ont.. sammandragningar ska väl inte göra ont på det viset? Är ju så mycket som måste få plats i detta lilla huvud hihi
  • Decnet

Skål..

I need you to step out of the car sir...
  • OojespersmammaoO
    LitenMan skrev 2011-02-04 02:05:33 följande:
    varannan vecka e bra ;)
    speciellt i 6års åldern

dom kan tjöta hål i huvudet på en döv i den åldern ;)
    ja...men jag är vanvid att ha honom jämt så jag saknar honom så otroligt mycket. Han är ju så go!! Hihi
  • OojespersmammaoO
    Anova skrev 2011-02-04 02:05:52 följande:
    Jag är inte sömnlös, det här är min normala dygnsrytm. Försöker dessutom göra så att jag sover i morgon bitti så jag orkar jobba i morgon kväll/natt. (i värsta fall jobbar jag 18:30-04:00 i morgon kväll/natt). Då behöver man vara ritkigt utvilad.
    jag kan förstå det, jag jobbar ju inte så gör inget om  jag är lite trött dagen efter, fast oftast blir jag snarare manisk av att sova så här lite..haha
  • Lellebror
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 02:16:26 följande:
    ja...men jag är vanvid att ha honom jämt så jag saknar honom så otroligt mycket. Han är ju så go!! Hihi
    hehe första nätterna jag skulle ha lillan i min lägenhet så satte jag upp en webcamera som riktades mot hennes säng, så kunde mamman gå ut på nätet och se så att hopn sov gott ;)
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"