• OojespersmammaoO

"Finns det fler nattugglor?"

Hej hej!!

Sover aldir gsärskilt mycket, ca 4 timmar per dygn...så nu undrar jag om det finns fler nattugglor som har lust att prata bort en stund? *hoppas* Glad

• Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"
  • OojespersmammaoO
    PinkieLaady skrev 2011-02-04 02:39:20 följande:
    Skönt då kan jag släppa den biten.. jag har en tendens att gärna "förstora" saker ;) Speciellt när man är i detta tillstånd pga för lite sömn..
    Jag förstår det. man blir ju lite känslig under graviditeten.
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-02-04 02:43:13 följande:
    Det är lyx.. Själv bor jag i en lyhörd hyreslägenhet. Kan varken tvätta eller städa på nätterna utan att få en del bitska kommenterar från grannar.
    bor oxå i lägenhet, 1plans hörntomt, närmaste grannen är 65+ och har dålig hörsel.
    jag brukar be om ursäkt att jag har spelat musik på nätterna men hon har aldrig hört något.
    och då är hon den typen av granne som gnäller över dammkorn på golvet i tvättstugan
  • OojespersmammaoO
    Anova skrev 2011-02-04 02:43:13 följande:
    Det är lyx.. Själv bor jag i en lyhörd hyreslägenhet. Kan varken tvätta eller städa på nätterna utan att få en del bitska kommenterar från grannar.
    Inget kul ju..tur du har datorn då Glad
  • Anova
    LitenMan skrev 2011-02-04 02:42:34 följande:
    sweet ;)
    Visst är det! (så länge inte chefen ser.. men han är snäll.. )

Har man inga pengar så får man fixa saker och ting på annat sätt. Jag har en tendes att lyckas fixa saker gratis.
  • Eleonor b

Det är bra! Lite slutfört, men vet att jag inte kommer kunna somna innan kl 5!

• Yllet

Tackar! Jag börjar jobba natt igen på måndag, så då ser ni mig nog här titt som tätt. :)
    Skönt att veta att jag inte är ensam nattuggla.

OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 02:47:36 följande:
    Välkommen! Här samlas vi nattugglor..*ler*

• OojespersmammaoO
    LitenMan skrev 2011-02-04 02:44:52 följande:
    bor oxå i lägenhet, 1plans hörntomt, närmaste grannen är 65+ och har dålig hörsel.
    jag brukar be om ursäkt att jag har spelat musik på nätterna men hon har aldrig hört något.
    och då är hon den typen av granne som gnäller över dammkorn på golvet i tvättstugan
    haha..kommer ihåg när jag bodde i lägenhet..bad om ursäkt för att vi kolla på film på nätterna med hemmabiosystem men dom hade aldir ghört nåt, däremot trappstädningen var hon as noga med..*ler*
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"