• OojespersmammaoO

"Finns det fler nattugglor?"

Hej hej!!

Sover aldir gsärskilt mycket, ca 4 timmar per dygn...så nu undrar jag om det finns fler nattugglor som har lust att prata bort en stund? *hoppas* Glad

• Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"
  • Anova
    LitenMan skrev 2011-02-04 02:26:34 följande:
    haha jag impulsköpte en domän häromnatten, fixade en snabb hemsida o kastade upp ;)
    www.lellebror.se
    Impulsköpa domäner.. det var något nytt..
    Men den var ju tjusig.. eller kan bli i alla fall... det var lite lite text just nu.

Själv kan jag inte visa nattens fina verk, eftersom jag bygger hemsida som inte släppts publikt än (jag pysslar med ett företags hemsida).
  • PinkieLaady
    LitenMan skrev 2011-02-04 02:28:41 följande:
    tur att jag har frysen och kylen full med mat,
    det var mina tobakspengar som gick åt att köpa domänen ;)
    Haha! I min lär det snart vara slut så som jag gravid äter just nu ;D Speciellt när jag är vaken såhär.. mat, mat och åter mat..
  • Anova
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 02:29:50 följande:
    Ja jag vet..ska snart sätta igång och storstäda och tvätta...haha.
    Men visst ska man utnyttja så många timmar om dygnet som möjligt. Glad
    Mina grannar brukar inte uppskatta storstädning mitt i nätterna. Men hade jag bott i typ villa så hade nätterna varit prefekta för just storstädningar.
  • OojespersmammaoO
    PinkieLaady skrev 2011-02-04 02:26:00 följande:
    Hur kändes dom för dej? Jag har ju inte tänkt så mycket på hur det kan kännas m.m eftersom jag aldrig känt nånting.. det är som sagt först nu som jag haft lite ont. Pratade med min BM på förra besöket men hon gled in på snacket om ligamenten.. men det känns inte riktigt så. Det gör ju ont även om jag ligger å tar det lugnt, molnande värk som kommer och går. Beskrev det så för henne oxå och visade även vart det gjorde ont.
    Molande värk i nedre delen av magen och ryggen. Jättejobbigt. Fick oxå svaret att det var ligamenten i magen som töjdes för att bebis växer så mycket sista tiden..men jag trodde inte riktigt på det. Förvärkar snarare.
  • Lellebror
    Anova skrev 2011-02-04 02:30:14 följande:
    Impulsköpa domäner.. det var något nytt..
    Men den var ju tjusig.. eller kan bli i alla fall... det var lite lite text just nu.

Själv kan jag inte visa nattens fina verk, eftersom jag bygger hemsida som inte släppts publikt än (jag pysslar med ett företags hemsida).
    ska fixa lite mer med den när jag skaffat webhotell oxå, fast det får jag impulsköpan nästa månad ;)
  • Anova
    LitenMan skrev 2011-02-04 02:32:44 följande:
    ska fixa lite mer med den när jag skaffat webhotell oxå, fast det får jag impulsköpan nästa månad ;)

Blir det inte dyrt med sådana impulsköp?
  • PinkieLaady
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-04 02:32:11 följande:
    Molande värk i nedre delen av magen och ryggen. Jättejobbigt. Fick oxå svaret att det var ligamenten i magen som töjdes för att bebis växer så mycket sista tiden..men jag trodde inte riktigt på det. Förvärkar snarare.
    Jamen precis, låter som hos mej ;D men förvärkar i sej är väl inget farligt? Det är väl inget som sätter fart på nåt? Utifrån vad jag läst om sammandragningar så låter det mer som att hela magen bara blir hård, och det upplever jag inte men det kan ju vara väldigt olika från person till person såklart :)
  • OojespersmammaoO
    PinkieLaady skrev 2011-02-04 02:27:43 följande:
    Hihi manisk blir jag med när jag är "övertrött" lite farligt å sitta vid en data då för man hittar gärna mycket sött på nätet osv.. men jag ger mej smisk på händerna för här ska inga pengar ryka haha!
    Ja det är ju så, jag brukar dock använda tiden till att städa och tvätta om nätterna..haha
  • OojespersmammaoO
    PinkieLaady skrev 2011-02-04 02:34:42 följande:
    Jamen precis, låter som hos mej ;D men förvärkar i sej är väl inget farligt? Det är väl inget som sätter fart på nåt? Utifrån vad jag läst om sammandragningar så låter det mer som att hela magen bara blir hård, och det upplever jag inte men det kan ju vara väldigt olika från person till person såklart :)
    Förvärkar är ju inte farliga, man kan ha det långt före det är dags att föda. Så oroa dig inte..
Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"