• OojespersmammaoO

"Finns det fler nattugglor?"

Hej hej!!

Sover aldir gsärskilt mycket, ca 4 timmar per dygn...så nu undrar jag om det finns fler nattugglor som har lust att prata bort en stund? *hoppas* Glad

• Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"
  • OojespersmammaoO
    Lellebror skrev 2011-04-08 01:46:57 följande:
    Suck. Att det ska va så svårt att somna. Trodde det skulle göra susen o blåsa 38mil i lastbil. Men sitter vaken o ska upp kl 9 för att lasta. Stumpan somnade gott iaf :)
    Tycker så synd om dig som sittter vaken.
    Hoppas du somnade till slut. Hör av dig till mig när ni är hemma?
    Puss <3
  • Lellebror

Somnade tillslut. Nu sitter jag o dricker kaffe o väntar på min tur att lasta

• OojespersmammaoO
    Lellebror skrev 2011-04-08 09:40:53 följande:
    Somnade tillslut. Nu sitter jag o dricker kaffe o väntar på min tur att lasta
    Oki! Jag ska städa och tvätta och bädda rent. Jeppe är ju på dagis idag igen och ska med en kompis hem och leka efteråt. Puss
  • Anova

Smyger in i tråden och önskar nattugglorna en trevlig helg! Hoppas ni haft en trevlig vecka och får en bra och lugn helg!

Själv har jag väl haft en rätt så lugn vecka, det enda var i går, då blev jag intervjuad av ortens lokala morgontidning och ser fram emot att få "15 minutes of fame" nästa vecka Helgen blir rätt så lugn, jobbar i morgon kväll... men förhoppningsvis bara till 02:00-02:30. Sen kommer jag och ugglar lite på FL..

• Anova

Jo tack det är helt okej här.. Sitter här mitt i natten, dricker cola och lyssnar på suspekt musik

Svar på tråden "Finns det fler nattugglor?"