"Finns det fler nattugglor?"
Hej hej!!
Sover aldir gsärskilt mycket, ca 4 timmar per dygn...så nu undrar jag om det finns fler nattugglor som har lust att prata bort en stund? *hoppas*
Hej hej!!
Sover aldir gsärskilt mycket, ca 4 timmar per dygn...så nu undrar jag om det finns fler nattugglor som har lust att prata bort en stund? *hoppas*
Somnade tillslut. Nu sitter jag o dricker kaffe o väntar på min tur att lasta
Smyger in i tråden och önskar nattugglorna en trevlig helg! Hoppas ni haft en trevlig vecka och får en bra och lugn helg!
Själv har jag väl haft en rätt så lugn vecka, det enda var i går, då blev jag intervjuad av ortens lokala morgontidning och ser fram emot att få "15 minutes of fame" nästa vecka Helgen blir rätt så lugn, jobbar i morgon kväll... men förhoppningsvis bara till 02:00-02:30. Sen kommer jag och ugglar lite på FL..
god afton Anova
själv sitter man vaken och väntar på att exfrun ska komma hem från en vecka Trysil
Hallå!! Hur har du det?
bara fint, varit ute en tur med dottern i lastbil, 80 mil sen igår så ganska lugnt
själv då?
Jo tack det är helt okej här.. Sitter här mitt i natten, dricker cola och lyssnar på suspekt musik
hehe suspekt musik låter spännande, nu ska jag strax möta upp exfrun, fick precis sms från henne
Det finns mycket underligt på spotify