Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson: Jag har chattat med Trygghansa och försäkringen börja gälla i v 26 så jag ska tecka den i v 25 så får man en faktura hemskickad  på 1050 kr, fanns ingen anledning att teckna den redan nu för den gäller som sagt från v 26.

• strössel

Meede: Klart vi kommer ihåg dig Skrattande förstå vad du menar jag vet inte heller vad jag ska skriva om min graviditet Men ibland kommer lusten tillbaka och då har man massor av skriva Flört 

Speck: Ja vi valde med Trygghansa och min mans systrar har det på sina barn och dom är jättenöjda med trygghansa. Vi ska oxå ha den som kostar tycker inte 1050 kr är mycket och den gäller ju tills barnet är 6 månader.

• strössel

Kelsson: Jag har med gått upp 5 kg nu vågar jag inte väga mig men förra veckan hade jag gått upp 5 kg Obestämd och det känns.

I morgon ska jag till bm och lyssna på hjärtljud är nervös tänk om hon inte hittar några.

Nej nu ska jag på möte kikar in när jag är tillbaks ! Ha en underbar dag alla !

• strössel

Vickan l: Läste i en gravidtidning och dom hade testat 10 barnvagnar och Kronans barnvagn var den bästa, det negativa med citycross var att det är tyg där barnen har fötterna och det går inte att ta av och tvätta. Har du testat en Kronans barnvagn ? Dom verkar vara så låga och dom säljs bara i Stockholm tydligen.

• strössel

Vickanl: Ha en underbar semester Skrattande 

Då kanske det inte är så farligt att det är tyg där barnet har fötterna ? Det är sånt man inte tänker på när man inte har köpt barnvagn innan man lär sig alltid nåt nytt varje dag.

• strössel

Kelsson; Ja det är viktigt att ha en snygg vagn Skrattande ska till Göteborg i helgen och då ska jag kika på fler barnvagnar och färger. Läst mycket om de nya modellerna bla den jag vill ha, att liggdelen är rätt liten och att man tvingas sätta upp barnet för tidigt för att dom växer ut dom snabbt redan innan dom blivit 3 månader. Den största är ju bla Edge och det är verkligen gigantisk känns som om det skulle vara svårt att komma fram med en sån i affärer och den är jättetung att bära in i bilen. Men det ska jag fråga mer om nästa helg Flört

Nedräkning till mitt Mvc besök, har sovit så dåligt inatt pga illamående. Går in i v 16 idag med fattar inte att jag redan är i v 16.

• strössel
    Kelsson1 skrev 2011-04-29 10:26:41 följande:
    strössel: Lycka till i Götebort i helgen, hoppas du hinner provköra en massa vagnar! Tiden går fort, själv gick jag in i graviditetsvecka nio idag 8+0! Så det går framåt. Jag har också sovit dåligt, svettats som en gris. Vaknade vid 4 imorse av att sängen var helt blöt. Men kunde inte ta av mig täcket för gjorde jag det så började jag tokfrysa så jag har inte sovit så mycket sen 4 imorse Rynkar på näsan. Men det är fredag idag o solen skiner Skrattande
    Grattis till v 9 underbart så kul , skrev fel ska ju till Göteborg nästa helg vi skulle åka den här helgen men min man fick inte ledigt så vi missade storkalaset med hela hans släkt tyvärr. Skönt det är fredag så du får gå hem och ha en underbar helg framför dig. Jag brukar frysa rätt ofta nu med när jag är gravid ibland fryser jag så mycket så det känns som om man ska frysa ihjäl då måste jag ta en varm dusch.
  • strössel

Carlan: Kul att du är inne och kikar på min blogg, vet inte hur man svarar på kommentarerna. Jag ringde och bad om att få komma och lyssna på hjärtljud annars hade jag nästa besök hos min barnmorska i v 25 i början av juli men jag tycker det är så långt dit och mitt RUL är den 26 maj så jag ville ha nåt emellan Flört en liten mage har jag fått tror inte det skiljer så mycket på en vecka men det är kul att fota Skrattande

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011