Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Speck: FIIIIN mage! Jisses, barnvagnar vilken jungel tur att jag har ett antal månader kvar! Men tycker definitivt att den du valde var väldigt fin, skulle kunna tänka mig en sån jag också. O då får vi dela priset på ca 8 barnlösa år Skrattande nästan gratis med andra ord...

Meede: Tack!

Viksan: Tänk mvc redan imorgon. Visst skulle du till BM Östermalm? Berätta gärna vad du tycker om de!

Aurora: Tack! Du har verkligen haft en underbar helg, gosa med bebis finns inget bättre!

• Kelsson1

LGT: Är övertygad om att UL kommer gå över förväntan o du kommer att gråta av lycka när du ser liten!

Vickan: Tack, är faktiskt förvånansvärt lugn nu även om jag fortfarnade spottar.

Speck: Vad är det för skillnad med city korg o hardlift? Fattar inget, men det är väl tur att jag har lite tid på mig att ta reda på saker o ting. Skrattande

• Kelsson1

kasa: Det är säkert att din lilla mår lika bra som min, jag har ju spottat nu i över en vecka o ändå slog lilla hjärtat. Är du orolig åk in o ta blodprov så får du bekräftelse. STOR KRAM!

• Kelsson1

missan: VÄLKOMMEN! Kul att du fick tid till den 28:de men inte bra att ta för tidigt heller, så var nöjd med den tiden. Tar man för tidigt finns risk att de inte ser något o man blir orolig i onödan... Försök krya på dig nu! Stor Kram!

• Kelsson1

missan: Du ska se att när du får se hjärtat så är nog inte tårarna långt borta Skrattande

• Kelsson1

Vickan: Skönt att du kunnat släppa rädslorna åtminstone något! Jag har ju kännt mig lugn sen lördag kväll men idag hade det kommit lite mer blod igen o självklart kom nojjorna tillbaka. Funderar på att kontakta kliniken i eftermiddag om det inte lugnar ner sig...

• Kelsson1

Vickan: Helt rätt, man skulle behöva UL varannan dag ungefär för att hålla sig helt lugn. Det jag funderar nu på är om man kan bli lugnad av samtal med de  o kanske bli uppmuntrad till att stanna hemma från jobbet... Har ju så svårt för att vara borta från jobbet men får se om jag ens ringer de, verkar som blödningen lugnat ner sig igen...

• Kelsson1

Vickan: Helt klart värt att tänka på. Det som oroar mig igen är inte bara blödningen utan att jag även har ont i magen. Det kan ju vara bara växtvärk men man blir orolig!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011