Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

dealiy: Mått illa hela dagen o hoppas blödningen inte kommer mer.

Vickan & Strössel: Väntar med spänning att höra från er!!!

• Kelsson1

Vickan & Strössel: Underbart att det gick så bra för båda!

Vickan: Inte jämföra med tidigare graviditet, du vet att alla är olika så du får se att det föds en fullt frisk o fiiin bebis!

Viksan: Jag har berättat för chefen om IVF behandlingar, tyckte att det var enklare att göra det när man ändå var tvungen att vara borta mycket från jobbet så hade de en annan förståelse. Du känner själv hur det känns men vet att det är inte fel att berätta tidigare om det var det du undrade Skrattande.

Ego: Inget mer blod igår, ruskigt illamående hela dagen förutom två timmar på eftermiddagen. Tror att illamåendet kommer krypandes igen, annars har jag inga symptom idag. Igår kväll hade jag så ont i brösten också så var inte alls skönt att duscha...

Stor Kram till Alla!

• Kelsson1

Glömde berätta att enl graviditetsuträknaren här på FL går jag in i vecka 7 idag (6+0), har aldrig tidigare lyckats ta mig förbi graviditetsvecka 6! Varje dag är en vinst nu!

• Kelsson1

Tack tjejer. Är nog rätt lycklig även om oron inte vill släppa greppet helt. Det är väl det vi alla här får vänja oss vid är oron ända fram till förlossning... Det är nog först efter förlossningen vi kan lita på att allt går bra.

• Kelsson1

villsågärna: Måste vara skönt att ha fattat beslut. Jag tror att jag kommer att vilja ha KUB, tror inte att det kommer att vara något fel utan väljer se det som extra tillfälle för att se den lilla.

• Kelsson1

strössel: Låter ändå mysigt att fika med en kompis även om du inte får ner något.

• Kelsson1

Fan, fan, fan, rosa på pappret o trosskyddet igen, mer nu än tidigare! Hade en mardröm inatt att jag fick en massa rött blod på pappret, hoppas det inte var en sanndröm! Får man aldrig slappna av???

• Kelsson1

dealiy: Nej, skulle haft mens i början av månaden inte nu.

Sputnik: Tror inte alls att du gjort något tokigt, vi ska ju kunna leva som normalt så fortsätt du att bowla. Kram!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011