Jis va otäckt, ramla är det sista vi vill nu, har ni skaffat broddar alla som bor norröver...? klarar mig nog från halkan här i Malmö, mindre än 2 månader kvar nu tills magen ör borta. Bra att handen och knät tog smällen, Inge kul att ha ont men allt för att skudda magen! Tur ni skrev det om programmet, nu slipper jag se det idag på svt play, eller jag kan se valda delar, vill bara ignorera såna hemskheter just nu, vill bara tro att allt ör bra med allas små bebisari magarna. Idag ska jag till handkirurgen på återbesök, sjukskrivningen går ut idag men jag är markant bättre så troligen sitter jag här imorgon åxå. Måste ju kunna skriva med en penna och knappa på datorn 8 timmar i sträck för att kunna jobba. Det jag hopppas mest på ör att han ger mig grönt ljus för vattengympa, måste få röra på mig men foglossningen sätter stopp, kryper i kroppen efter motion så håll tummarna! Helst av allt vill jag gå på gravid vattengympa men här i stan är den som kurser med 6 v åt gången och nästa som startar är sista ången 12/12 tror ni det är för tättt inpå BF 16/12 eller kan man chansa? Det är barnmorska som håller inkursen och det är i varmvattenbassäng med en hel del avslappning, vill så gärna men ganska dyrt så jag vill ju kunna gå alla 6 gånger då man betalar ett kurspris. Ja får se efter läkarbesöket och i så fall ringa och fråga.