Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Får se, tror att jag avvaktar o pratar med maken när jag kommer hem. Är det likadant imorgon kanske jag funderar på att stanna hemma...

• Kelsson1

missan: Tack, det är det jag försöker intala mig själv. Sedan är jag på gränsen till överstimulerad. Äggstockarna är fortfarande förstorade och tydligen hade jag samlat lite vätska i buken enligt läkaren i lördags. Inte konstig att man inte får på sig några kläder...

• Kelsson1

missan: Blir man överstimulerad brukar det bli värre om ägget fäster o man blir gravid. Varför det är så vet jag inte. Men nej inte roligt att ha blivit tvungen att köpa nya kläder redan.

• Kelsson1

cah: Du är välkommen även här! Bra att veta, idag har jag haft ont när jag klivit upp från stolen o ont när jag skulle gå...

• Kelsson1

cah: enligt kliniken var jag bara på gränsen till ÖS, men var sjukskriven i två veckor för jag kunde inte sitta eller gå.

• Kelsson1

cah: Vet att ÖS ökar vid graviditet. Men det har varit bra nu i flera veckor, sämre idag igen.

missan: De sjukskrev mig på FC när jag hade varit sjukskriven redan nästan en vecka. Dvs jag sjukskrev mig själv efter ÄP o hade hunnit vara hemma nästan en vecka när det var dags för ET o jag kunde inte gå själv så då sjukskrev läkaren mig en vecka till.

• Kelsson1

Speck: Tack då förstår jag! Är totalt novis i barnvagnar, får trösta mig med att jag är duktig när det gäller datorhårdvara Skrattande

• Kelsson1

Hur mår alla gravida idag? Ingen som skriver något...
    Själv har jag varit illamående hela dagen (skönt att jobba då) nu är illamåendet lite bättre efter lunch vanligtvis är det tvärtom (kan min kropp inte bestämma sig) Skrattande

• Kelsson1

SinnerSaint: VÄLKOMMEN! GRATTIS TILL PLUS! Vad härligt att få se liten så ofta, även om det är pga så tråkig anledning.

missan: Hoppas du blir helt frisk snart!

Viksan: Vem var det du fick, jag ska till någon Elisabeth (kanske har jag frågat redan men glömsk är man nu). Om du inte är nöjd så gör du helt rätt i att byta. Om jag inte kommer att vara helt nöjd så kommer jag säkert att byta till Prima Liv på danderydssjukhus (fick ju så bra bemötande på gynakuten där o fått rekomendation av Mumlan)...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011