Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jis: Stackaren! Alvedon får man visst ta. Det aktiva ämnet är Paracetamol.

Ego: Har mått fruktansvärt illa sen lunch. Middag blir nog inte av ikväll, bara tanken på mat får det sig att vrida i magen på mig. Även de ömma brösten kommit tillbaka X10 (inte riktigt men nästan) o är sjukt trött. Trots allt det har jag inte blivit lugnare, det blir jag nog först efter UL...

• Kelsson1

strössel: Visst är det roligt det här att oroa sig hela tiden? Tänk om man kunde vara lika övertygad om att det går bra för en själv som man är för de andra här i tråden...

• Kelsson1

strössel: Känner igen mig, men med graviditetstest då. När man gjort testet så är man lugn en halv dag men sen är nojjorna igång igen... Samtidigt är man helt övertygad om att det kommer att gå bra för alla andra här. Det konstigaste tror jag är att imorse var jag rätt övertygad om att det var på väg att gå åt skogen men när kasa berättade om sitt plus var jag bara super glad för hennes skull. Inte det minsta jobbigt att höra det när man vet att alla andra här också gått igenom h-vete för att få sitt plus. Hoppas hon hittar till den här tråden snart...

• Kelsson1

Tack alla för de positiva orden!

Meede: Urhärligt att allt var bra! Väldigt glad för er skull!

• Kelsson1

LGT: Jag har varit väldigt illamående utan att spy. Har svårt för att tro att det skulle vara för graviditeten, inbillar mig att det är för att jag har ätit för mycket...
    Men bara en vecka kvar, det är ju jätte snart! Härligt! Stor Kram!

• Kelsson1

Viksan: Försök krya på dig! Stor Kram!

Ego: Mer blod igår kväll, nu kom det ända in i trosskyddet, tidigare bara på papper när jag torkat mig. Samtidigt var jag sjukt illamående o hade extremt ömma bröst så jag fattar inget just nu! Är inte sjukt deppad men kan inte slappna av o njuta heller utan går o oroar mig att mer blod ska ha kommit! Vill bara ha en graviditet som går tiden ut UTAN blod!!!

• Kelsson1

Tack Alla! För att förvirra mig ännu mer så har jag nog fått något lite brunt i trosskyddet idag o har varit illamående ända sedan imorse...

• Kelsson1

strössel: Tack! Slappna av o andas djupt är övertygad om att det går bra för dig i eftermiddag! Stor Kram!

• Kelsson1

Vickan: Är lika övertygad om att det är en frisk fiiin bebis du har som strössel!

Strössel: Jag vet att det är svårt att slappna av. Är ändå övertygad om att det är en fiiin bebis du har o får det bekräftat idag!

• Kelsson1

Kasa: Välkommen! Röstar helt klart för CB ALLT ÄR BRA test! Skulle bli storförbrukare av den Skrattande. Men tänk så här du har gått igenom det värsta, du kan bara inte råka ut för det två gånger! Nu måste det gå vägen!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011