Kelsson1 skrev 2011-08-19 21:02:54 följande:
tredjemaj: Du är inte barnlös längre, du är GRAVID! Tänk på att du är full med gravidhormoner som påverkar en starkt. Jag rekomenderar att du också läser boken som jag rekomenderade tidigare Handbok för gravida. Där står det om hur man blir till ett hormonmonster så slipper man känna sig helt knäpp och förstår att det hör graviditeten till. Hade en kompis som är väldigt tyst o snäll normalt, när hon var gravid slängde hon en kökskniv efter sin karl... Så hormoner kan få oss till värre saker än att gråta. STOR KRAM!
tack, jag ska försöka tänka positivt. Tror att jag bara känner att det är ännu viktigare att det går bra nu när det kommer en hel drös bebisar i vår. Vet inte hur jag skulle klara att se en massa stora magar och sedan bebisar och tänka att vi skulle varit där. Men nu ska jag tänka positivt.
Tror faktiskt att jag känner något som liknar sparkar. Det är som att det bubblar till i magen. Men svårt att säga om det är tarmarna eller bebisen.
Vi ska låna ett babyskydd av några vänner annars lät det ganska schysst att hyra. Men någon ny bil har vi inte ordnat än så det får bli snart. Den vi har är alldeles för liten.
En fråga: skulle ni äta uppstekt köttfärs från i måndags? Tänkte isåfall hetta upp den ordentligt men vet inte om det är dumt nu när man ska vara lite extra försiktig..
strössel - kul att du kunde byta vagnen. Jag ångrar mig oftast på saker jag jag köper men vagnen blir svår att byta om vi inte åker tillbaka till usa...