Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Det var så jag tänkte oxå. Jag undrar dock varför hon inte kannolatta till lådan å skicka m den utan att det kostar 100 kr, fine typ 20 kr extra men inte hundra:/
Det var så jag tänkte oxå. Jag undrar dock varför hon inte kannolatta till lådan å skicka m den utan att det kostar 100 kr, fine typ 20 kr extra men inte hundra:/
Nu har jag mailat och frågat...får vi se vad hon säger. Hoppas hoppas att W kommer gilla den, ja å vi med såklart!
Jag får köra på en glad, mätt och nybytt W :) Ser lixom framför mig hur juste det skulle vara att ha honom i becon och gå å handla, gå på stan å ha i typ New York :). Ibland känns vagnen jobbig att ha med sig + hela närhets grejjen, åh! Mysigt!
Vinterbebis, 100 kr i frakt för en body?? What a joke!
Kel: jag har badbrallor till W, tror inte man ska ha böja under.
Walle sover i sin egen säng, han kan ligga vaken när jag släcker men sen hör jag hur han somnar. På morgonen så går P upp med honom och ger mat och ny blöja och sen lägger han honom i vår säng. Då kan han om jag har tur somna om en timme eller två.
Inatt sov han från 23 till 04.45, rekord. Gud så skönt!
Sjukgymnasten sa att W skulle ligga på rygg när han sov, på henne verkade det ok även fast att det var på natten, men jag känner mig inte trygg i det riktigt än så det blir på rygg.
Vi är i Skåne hos min mans familj, det är typ slagsmål om W, kusinerna (4 och 7 år) är som galna i W, så himla sött. Han har varit på sitt bästa humör hela helgen, skrattat en massa och pratar som aldrig förr...så gulligt.
jag lämnade W till P i torsdag och var på middag med några kollegor, var borta 5 timmar, saknade dom så. helt sjukt. Men det är väldigt nyttigt att få sakna känner jag...å att se att P klarar det galant. vilket han verkligen gör.
W är så snorig, lill-skrutten. Dessutom har jag ont i halsen, kan jag smitta W? Kan bebisar få ont i halsen?
Lulis, jag blev igångsatt. Det tog toralt 27 timmar. Jag öppnade mig enligt plan och läkarna var nöjda. Det var helt ok att bli igångsatt å jag födde vaginalt. Det kommer gå super bra! Kram