• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Åh det låter inge roligt Vickan! Stackare. Hoppas det snart blir bättre och att du får avlastning! Här är W fortfarande snorig å jag har ont i halsen. Segt. W verkar dock inte bekommas nämdvärd, skönt. Igår var han grinig, grät å var otröstlig tills jag satte på honom hans overall å stoppade honom innanför jackan å gick hem. Då längtade jag sjukt mkt efter Becon!

• Jis

Vickan: usch så jobbigt! Hoppas det vänder snart. W är fortfarande snorig:( stackarn! Kel: gud så skönt att få vila, å mysigt att ha mamma där. Söte: det kommer gå kalas! Försök att njuta! Ego: sitter i bilen, har två timmar kvar. W har sovit mest hela tiden, ätit lite å sovit lite till :) mysigt! Känns jobbigt att P jobbar imorgon, det är ju så mysigt att vara tillsammans hela tiden!

• Jis

Kattm: jag körde pedikyr var 8:e vecka under graviditeten. Körde sista 3dagar innan W kom, så skönt att slippa tänka på det. Jag hock oxå på ansiktsbehandling precis innan förlossning. Samma där, skönt m fixade å färgadr fransar å bryn samt rengjord hud :). Unna dig nu, se blit det knapert ;)

• Jis

Nu är vi hemma igen, W är en fröjd att åka bil långt med, sov sig igenom hela resan, från Vellinge till Jönköping där vi la han i vagnen å gick en lång promenad samt åt, somnade igen å sov tills vi stod i hissen hemma. Min skruttis!

Aurora: Härligt att allt såg bra ut. Lite skoj är att W var 65 lång och vägde 6 kilo när han var 8 veckor. Han är verkligen lång

Tänkte på namn, vi skriver ju oftast bara första bokstaven, men vad heter era små hjärtan?
    W = Waldemar

• Jis

Vickan, stort grattis, om en lite i efterskott :). Hur gammal är Axel? Tand låter rätt tidigt. W har oxå alltid händerna i munnen å joxar:). Här fick vi sova till 05.45, mer än ok!

• Jis

Härligt Söte!! Jag visste ju attd et skulle vara perfekt!

Luella: Vart har ni köpt lägenhet? Vi gjorde samma sak, köpte nybyggt (bara sett ritningarna) å fick vänta i 2.5 år, det var väldigt konstigt  

• Jis

Najje, jag njöt otroligt mkt av att var gravid. För första gången njöt jag av att visa upp min kropp. Jag har Ldrig haft så tighta kläder som då! Det var en underbar känsla å känna hur någon bodde i min kropp å rumstrerade om! Längar tillbaka ibland å hoppas jag får uppleva det igen!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011