Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Strössel & Najje: Nej det var totalt kört. O nu måste jag försöka orka piffa till mig för att följa med på fest hos en av hans släktingar o vara supertrött! Hur rättvist är det?
    Bara tänk er hur trött man måste vara om man börjar storgråta som ett barn när man inte får sova... Har ju inte sovit en hel natt sen jag blev gravid...

• Kelsson1

Spets: Vi valde också hårdlift, mjukliften såg fladdrig ut och såg ut som om den skulle kunna ramla ur (nu gör den säkert inte det) men det var intrycket vi fick.
    Vi tog Emmaljunga Classic Sport, har minst med plastdetaljer (viktigt för ingenjörsmaken som inte litar på att plast håller ).
    Gå o titta på vagnar o både på mjuk o hårdlift så är det enklare för er att bestämma er.

• Kelsson1

Jis: Grattis till ny vecka!

Vickan: Kan förstå att det verkar roligt att få utbrott på chipspåse men det visar bara hur utmattad jag är. Var man inte sååå slut skulle man inte bry sig om att det prasslar lite.
    Hoppas att dina små kryar på sig snart!

• Kelsson1

Aurora: Konstigt drömde också inte för så många nätter sen att maken var otrogen. Undrar var det kommer ifrån?

Jis: Jag snarkar inte men har varit lite täppt i näsan nu mot slutet och det gör att jag drägglar istället... Väldigt mysigt att vakna o hela kuddden är blöt
    Väldigt fin mage!

kasa: Maken sover också tungt så vågar inte ha bebis i mitten, blir det mycket amning får jag ha babynest och bebis på min sida...

Speck: Helt klart har sömn med viktnedgång att göra och med sockersug. Märkte själv (före graviditeten då) att hade jag sovit bra och var utvilad blev jag inte alls lika sötsugen och hade lättare för att gå ner i vikt. Så ge det tid, det går bättre när du börjar få sova mer.

Ego: Fyndade skor igår, hittade skor för halva reapriset på Din Sko! Så slutnotan hamnade på 150kr för ett par nya vinterskor (med snörning fram så fötterna har plats att svälla )!
    Mer negativt är att jag har sovit vääääldigt dåligt (igen) o är helt slut redan innan dagen har hunnit börja. Men det är sista veckan jag jobbar så på något sätt måste jag orka mig igenom den...

• Kelsson1

Jis: Du försöker väl inte hinna föda före mig? Hoppas det ger med sig! STOR KRAM!

• Kelsson1

Äntligen hemma! Ska lägga mig o vila i soffan en stund, får se om man känner sig som en människa efter det...
    Hur har er dag varit?

• Kelsson1

Aurora: Vad spännande! Hoppas att du inte har en aldeles för envis liten utan att h*n väljer att komma ut snart! Behändigt med BM som också är tandläkare, sparar tid

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011