Aurora: Konstigt drömde också inte för så många nätter sen att maken var otrogen. Undrar var det kommer ifrån?
Jis: Jag snarkar inte men har varit lite täppt i näsan nu mot slutet och det gör att jag drägglar istället... Väldigt mysigt att vakna o hela kuddden är blöt
Väldigt fin mage!
kasa: Maken sover också tungt så vågar inte ha bebis i mitten, blir det mycket amning får jag ha babynest och bebis på min sida...
Speck: Helt klart har sömn med viktnedgång att göra och med sockersug. Märkte själv (före graviditeten då) att hade jag sovit bra och var utvilad blev jag inte alls lika sötsugen och hade lättare för att gå ner i vikt. Så ge det tid, det går bättre när du börjar få sova mer.
Ego: Fyndade skor igår, hittade skor för halva reapriset på Din Sko! Så slutnotan hamnade på 150kr för ett par nya vinterskor (med snörning fram så fötterna har plats att svälla )!
Mer negativt är att jag har sovit vääääldigt dåligt (igen) o är helt slut redan innan dagen har hunnit börja. Men det är sista veckan jag jobbar så på något sätt måste jag orka mig igenom den...