Inlägg från: Lindis1974 |Visa alla inlägg
  • Lindis1974

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Tack Kasa: ska prata med min BM i morgon.
    I dag fick jag synbortfall för första gången. Blev livrädd först men sen sa det pang. Bara att åka hem ...

• Lindis1974

Jo det är bra. Flytningarna har i stort sett upphört. Längtar till VUL nu så jag kan lugna mig. Sen kommer ju det jobbiga. Moderkaksprovet. När det är avklarat ska jag försöka njuta lite mer :)

• Lindis1974

Dealiy: jo jag har ju berättat att vi fick avbryta vår förra grav. Pga kromosomavvikelse hos barnet. Jag är ju snart 37 oxå så jag hade gjort provet ändå.

• Lindis1974

Najje : det verkar lite väl långt att vänta till v 24 och jag förstår inte riktigt hur du ska kunna dölja det. Kan ni inte gå halva vägen var? Tala om det efter RUL?

• Lindis1974

Jag förstår dig Najje. Själv vill jag berätta nu men inser att jag måste vänta. Vi berättar nog efter v 12.
    Du ska se att han ändrar sig. Ge honom lite tid bara. Ingen ide kanske att ta upp det till
    Diskussion just nu. Han är tvungen att ändra sig. Det kommer inte att gå att dölja länge till:)

• Lindis1974

Orkidéer trivs bäst hos oss när dem får torka ut mellan gångerna dem får vatten. inte för mycket sol. Min man lyckas så bra med dem i sin studio. Dem i vardagrsrummet överlever inte pga direkt solljus.

• Lindis1974

Grattis NN81. Otroligt häftigt :)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011