Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Eileen läser i ditt inlägg att förlossningen blev dramatisk. Hur gick det till alltihop?
Du kanske redan har skrivit om det någonstans?
Eileen läser i ditt inlägg att förlossningen blev dramatisk. Hur gick det till alltihop?
Du kanske redan har skrivit om det någonstans?
Ego: Igår passerade jag 20 fulla veckor och gick in i vecka 21. Precis halvtid. Helt otroligt
Hur gick det till?
Vi har haft en jätteskön jul med besök av föräldrar och syskon hemma hos oss men idag for de sista hem så nu är det vardag och jobb igen.
En fråga till er andra: Jag har de senaste dagarna fått ngt slags slem i halsen som sitter precis i svalget och som inte försvinner fast jag försöker harkla och hosta. Oerhört irriterande. Jag har vad jag vet inte varit förkyld och undrar vad det kan komma sig av. Någon av er andra som upplevt något liknande.
Jag ringde min husläkare idag som skrev ut Mollipect som är slemlösande och som är ok att ta när man är gravid. Har ni några andra tips?
Vill önska er alla ett riktigt Gott Nytt År!
Men fy Strössel vad hemskt! Usch, jag förstår att du blev jätterädd.
Man borde ju helt klart gå en första hjälpen kurs. Har de sådana på bvc?
Har tänkt lite på det tidigare att jag skulle få panik om bebis sätter i halsen och inte får luft.
Vet någon vad man ska göra då? Vet ju hur man gör på en vuxen med Heimlich manövern men hur gör man med en bebis???
Jordgubbe - supergrattis till lyckat RUL!
Lindis - hur mår du? Är du bäldigt trött pga det låga järnvärdet?
Najje - grattis till 2 pojkare och jättefina namn ni har på förslag
Vickan - vilken härlig bild på storebror!
Massa - kommer hålla tummarna för dig att allt ser bra ut på VUL
Hej och vink Söte och Massadillan
Är förresten i vecka 22+1 idag och den senaste veckan har magen plötsligt blivit jättestor, kul!
Och jag känner mer tydliga sparkar. Häromkvällen kunde till och med min man känna sparkarna från utsidan av magen. Mysigt och han blev såååå glad!