Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Speck: jobbigt att Loke har ont i magen. Viktor fick alltid problem m magen efter att ha varit förkyld så kanske beror det på det. De sväljer ju ner bakterier då. Miniform och magmassage hjälpte, massagen gjorde att han fick ur sig gaser och ibland bajsade. Stackars dig och Loke som redan har drabbats :) men det blir nog snart bättre :) Kasa: grattis till lyckat tul! Härligt att se lillplutten! Usch, vad jobbigt att inte ha toa på rummet! Minns att jag behövde springa dit en del och det toastolen var jobbig, bara den. Du får säkert ett rum med toalett denna gång! Carlan: ja, åk in om du är orolig, du ska ju inte behöva gå och må dåligt över detta och bara vänta. Stackars dig, kram Kelsson: lycka till på tul! Krya på dig. Har du kanske samma sorts tänder som jag, som gör bättring när jag är förkyld? Enya: grattis till fint vul! Vag härligt att allt såg fint ut. Karmosin: vi har också valt bb Sthlm. Bm sa att risken inte var så stor i vår månad att inte få plats, största babyboom är på våren. Kanske ses vi där i nov då, har för mig att det inte var så långt mellan våra bf :) födde du där förra gången? Det gjorde jag. Ego: har fortfarande väldigt ont emellanåt och rejäla förvärkar, men försöker att inte oroa mig. Det såg ju bra ut igår så..