Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Speck: Loke är lika fin som vanligt .

• Kelsson1
    Jis skrev 2012-03-19 21:03:01 följande:
    Yes Kelsson. 
    Den heter vad o var hittar jag den?
  • Kelsson1

Aurora: Är det ok att jag lägger länken till medlemstråden i trådstarten?
    Tänkte att om det är kommande gravida som vill gå med...

• Kelsson1

skatten: Om du helt plötsligt svullnat så bör du prata med din BM om det. Tyvärr råkade inte ut för något liknande så har inget bra att komma med.

• Kelsson1

skatten: Vet tyvärr inte, hade som sagt inte själv de besvären. Satsade som bekant fullhjärtat på illamående
    Hoppas du kan sova lite åtminstone så kan du ringa BM imorgon o höra om hon har något bra att komma med...

• Kelsson1

Maria Liam: Jag vill verkligen inte att tråden ska försvinna , hoppas att alla vill fortsätta att skriva även här...

kattm: Jag tror att orsaken till att ingen velat skriva om "triviala" saker på ett tag är rena chocken över vad som hänt. Tror att tråden så småningom kommer att återgå till det "vanliga". Just nu känns allt gnäll så onödigt men även det kommer att ändras.
    Som jag skrev tidigare har jag förlorat närstående och allt det du skriver om är fullständigt normalt. Det är när man lägger sig ner för att sova som alla värsta elaka tankarna kommer (åtminstone var det så för mig). Kunde bara sova om jag slocknade framför tv:n eller läste en bok tills ögonen föll ihop av sig själv. Sedan alla dessa drömmar! Att vakna var att förlora personen en gång till och väldigt smärtsamt. För min del så drömde jag en hel del mardrömmar men det var lika smärtsamt att vakna ändå. Kan bara säga att det kommer att bli lättare, det kommer en dag då det inte gör ont att drömma längre. Vet att det är en klen tröst men för mig är det numer ett sätt att få tala om för min älskade pappa att jag älskar o saknar honom och varje dröm numer lämnar ett välmående efter sig som håller i sig i flera dagar.
    Stor Stor Kram!

Najje: Stackare där! Snart är dina små killar här o du får vara vaken av helt andra orsaker istället

marsbebisar: Vad otroligt roligt att höra! Stort Stort Grattis till små prinsarna!
    Glöm inte att ansöka om medlemsskap i slutna gruppen, länk hittar du i trådstarten.

Ego: Vår lilla Jenni har varit helt hopplös idag så har lite svårt att skriva något. Hon trivs bara i famnen på mig, det ledde till att jag fick äta "lunch" först kring halv tre. Har inte fått sova mycket heller så passade på att sova över 2timmar när maken kom hem från jobbet så jag orkar ännu en sömnlös natt...

• Kelsson1

Maria Liam: Ofta när Jenni blir så brukar jag äta i soffan, halvligger med benen upp o hon får "sitta" lutad mot knäna o jag har tallriken brevid mig . Bara idag var hon ovillig till att låta mig gå o värma maten...

• Kelsson1

Ego: Var riktigt duktig idag o tog en långpromenad i solskenet med vovve o vagn . Det straffade sig på en gång, har väldigt ont i fogarna igen...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011