Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

ninina: Ja ring o boka tid för inskrivning hos BM. Tror dock inte att spontangraviditet ger VUL men du kan ju alltid fråga

• Kelsson1

ninina: Det är så tidigt så du ska inte oroa dig även om du inte känner något! Håller tummarna att du får VUL!
    Håller med Massadillan, bör inte göra VUL för tidigt, vet också om folk som gjort för tidigt o blivit super nojjiga då de inte såg något men när det upprepades 1-2veckor senare såg de fint pickande hjärta...

• Kelsson1

ninina: Jag hade också dagar då jag inte hade ont o blev lika nojjig men allt gick bra ändå! Håller tummarna!

• Kelsson1

ninina: Som sagt det där med symptom är inget att gå på, är övertygad om att du får se ärtan imorgon

• Kelsson1

ninina: Vi kollade i v6 på grund av blödningar o såg ett litet hjärta picka på o har du sett puls så låter det definitivt bra!
    Min syster kollade också kring v6 men såg inte någon puls men när hon sedan fick nytt vul 1-2 veckor senare så fanns det ett foster som växt o så såg de pulsen då.
    Så stort Grattis till lyckat VUL!

• Kelsson1

ninina: Som jag skrev tidigare så kom o gick min mensvärk, ömma bröst hade jag bara av crinonen o när jag slutade med den försvann ömheten i brösten o kom aldrig tillbaka så det behöver inte betyda något. Tycker att du kan oroa dig om du får väldigt ont i magen o samtidigt blöder MYCKET. Annars kan du försöka andas djupt o slappna av. Stor Kram!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011