Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Vad roligt Speck att det ¨närmar sig och att det känns bra. Jag såg också bra fram mot förlossningen på slutet. Tror man fick någon slags att "ja ut ska den ju så bara köra" . Vår korv kom 8 dgr för tidigt, värkarna startade ca 17.00 hemma, 23.00 skrevs vi in, öppen 8 cm då och 00.30 är han född så snabba ryck. Tur gick inte vattnet av sig självt för då tror de jag hade fött hemma :-O . Alla förstår ju att det känns lite att föda . Så håller med om att vi inte behöver gå in på detaljer om det .
Karmosin - Här lutar det åt en PT Explorer ändå (Känns som det bästa av det dåliga haha). Får kanonpris om man beställer från England. Kommer kunna sälja den på Blocket för nästan samma pris som jag köper den. Bebisen kommer ju åka i sin Emmaljunga annars och det är ju mest till och från dagis bebisen (jag) får köpa att ha PT. Som du skrev, annars får jag sälja den igen och skaffa ngt annat. Ska prova rulla en Vibe först bara och se på skillnaden. Ja kolla med en läkare innan ni åker så du slipper fundera. jag tänkte göra samma sak, men remissen kommer ju aldrig så får kanske ringa bm om det. Inte för oro nu utan mer om trycket blir värre för då kommer jag inte kunna föda känns det som.