Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Mariza: Välkommen! Är alltid så roligt att välkomna till den här tråden
    Enda symptom jag hade från v6 o ända till förlossningen var illamåendet och "mensvärk" till o från. Nojjade när jag hade ont men även när jag inte hade ont .
    Till mig sa de på kliniken att om jag var orolig kunde jag kontakta de o få extra VUL därifrån istället för att gå o oroa mig. Så testa ringa till kliniken o höra om de kan ställa upp med extra UL/VUL.

Lulis: Illamåendet tog inte bort någon oro , lyckades nojja mig trots illamåendet så de som får slippa illamåendet tycker jag bör försöka njuta av sin graviditet  

• Kelsson1

Massadillan: Har BM kollat dig extra när du ligger så lågt som 100?
    Vad roligt med första sparken utanpå magen kommer ihåg också första maken kände  

• Kelsson1

Skatten: Tror inte att de kollar depåerna hos BM, är järnvärdet lågt skickas man vidare för undersökning o det gör de inte om man får upp järnvärdet ändå

• Kelsson1

Ninina: Helt otroligt att han kan tro att du lurat honom till någonting! Han var lika mycket med på det som du. Skickar världens största kram! Du vet att vi finns här om och när du behöver prata!

• Kelsson1

Ninina: Jag är av den uppfattningen att alla vi måste leva våra egna liv och andra kan inte lägga sig i hur man gör. Det enda vi utanför kan göra är att stötta i de beslut som redan är tagna. Därför kommer jag att finnas här för dig om du behöver mig! Stor Kram!

• Kelsson1

Knytet: Är så otroligt glad över att få välkomna dig till tråden! Oro är helt normalt, det kände vi nog alla under graviditeten . Hoppas att du slipper blödningar men du ska veta att en blödning behöver inte betyda något även om man oroar sig än mer då. Stor Kram!

• Kelsson1

Knytet: Vi såg hjärtat slå redan i v6 men vet många andra som inte sett det o då bara blivit mer oroliga. Så tror att du fattat rätt beslut att vänta. Vi gjorde  VUL på kliniken först i kring v9, v6 var det på gynakuten på grund av blödningar.
    Helt rätt, andas lugnt nu bara så ska du se att det går bra det här! 

• Kelsson1

ninina: Skickar en stor varm kram! Bra att du bestämt dig för att prata med kurator vid behov, man behöver inte klara sig ensam genom något så jobbigt som du gått igenom nu.
    Bara att ta en dag i taget o börja nysta upp en tråd i taget så har du snart fått ordning på allt. 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011