Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Mariza: Förstår att du är orolig men som du säger det SKA gå bra den här gången!
    För mig fungerar torkade katrinplommon mot förstoppning inte så gott men hjälper 

• Kelsson1

Massa: Jag var också super cool inför FL fram till att jag fick boken att föda av BM. Räckte med att jag läste rubrikerna (var då kring v30) slängde över boken till maken o ville inte vara med längre . Det släppte sen efter andra eller tredje föräldrautbildningen

• Kelsson1

Massa: Ja att föda gör ont, det förstår alla, behöver inte betyda att det blir en dålig upplevelse för det . Viktigast är att det kommer pauser mellan värkarna så att det onda håller inte på i det oändliga så du kommer att klara det galant!

Inanna: Stackarn! Håller tummarna. 

• Kelsson1

Inanna: Du har så rätt, bara lilla Li mår bra så står du ut med det mesta

Knytet: Bra att de lyssnar på dig o ger dig UL så du slipper oroa dig i onödan (är helt övertygad om att allt är bra) men det är alltid bra att kolla upp.

• Kelsson1

Knytet: Helt normalt att nojja! Jag tröttnade på nojjandet efter KUB o bara bestämde mig för att det skulle gå bra o  som tur var gjorde det det

• Kelsson1

MissCat: Tror inte att du behöver göra FVP, du kommer att få bra siffror . Men om du mot förmodan behöver det så ska du veta att det kommer att gå bra. Mamma gjorde det med yngsta syrran o nu sitter trollet här i soffan o tar hand om Jenni så jag får en stund för mig själv
    Nedrans UVI som vägrar gå över!
    Kram! 

• Kelsson1

Knytet: Vad jobbigt att inte kunna kissa! Hoppas att de hittar vad som är fel eller att det inte kommer igen! Men skulle inte bedövningsgel kunna hjälpa dig att kissa utan att det svider?Härligt att plutten mår bra

MissCat: Underbara nyheter! Stort grattis till lyckat KUB!Håller tummarna att de kommer med något bra på måndag!

• Kelsson1

Trevlig midsommar!

MissCat: Ammar inte längre men har svårt för att ta mig över tröskeln o dricka alkohol (Har en liten vinflaska som stått o väntat i snart en månad

• Kelsson1

MissCat: Vet att det inte är någon fara är ju inte gravid o slutat amma för över en månad sedan men tröskeln verkar vara hög . Väntar nog tills vi åker norröver för semestern så jag får sällskap, känns dumt att dricka ensam också.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011