Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Knytet: Tyckte att tiden mellan VUL o KUB var nästan värst. Oron var som störst o klart att tiden sniglade sig fram då. Försök hitta på andra saker att tänka på o se framemot.Lättirriterad blev jag nog mest på slutet, i början hade jag illamåendet (som iofs följde med ända till slutet) och en otrolig trötthet (som återkom mot slutet).

Inanna: Låter verkligen mysigt att ha bild på den lilla redan i magen . Mysigt att hon är lik dig Till mig sa BM att Niferex var de starkaste järntabletterna som fanns. Hoppas att de fungerar på dig.

• Kelsson1

MissCat: Vilken dramatik!Du MÅSTE ta hand om dig själv bättre. Hoppas verkligen att näringsdrycken hjälper till.Härligt att bebis mår fortsatt bra! Stor Stor Kram!

Massadillan: Vad bra att ditt järnvärde var så mycket bättre. Tråkigt med sockervattensprovet men är säker på att du får bra värden där.Försök att äta mer, inte bra att fuska nu när bebis tar så mycket från dig.Ser gärna magbilder

• Kelsson1

MissCat: Jenni mår bra, ligger o sover efter att ha ätit en stor portion gröt o äppelpuré

• Kelsson1

Massadillan: Vet andra som inte lyckas lägga upp bilder med telefonen utan får föra över bilderna till datorn för att lägga upp...

• Kelsson1

Mariza: Jag skriver alltid inläggen i Wordpad o klistrar in från den, har råkat ut för att inläggen försvinner för många gånger...Jag var extremt trött under hela graviditeten, var jag vaken längre än 21 så höll jag på att dö

Massadillan: Vilken fin mage!

Knytet: Resultatet fick vi från sköterskan som gjorde KUB på en gång så det behöver man inte vänta på.Hade väl inte ont av gaserna men gaser hade jag! Det var så illa att mot slutet av graviditeten var maken så van (stackaren) att han kom sig inte ens för att klaga längre Det där med kissande är också vanligt, råkade också ut för det under graviditeten. Tidigare när man skulle lämna urinprov visste man exakt var muggen skulle vara o allt gick bra men inte under graviditeten, då hamnade kisset på alla andra ställen men inte i muggen...Tycker att du lyssnar på din läkare i Södertälje!

7879: Välkommen! Härligt att du sett lilla pyret nu Progesteronet slutade jag också tvärt med på TD och allt gick bara bra, var bara biverkningarna som försvann (som stora o ömma bröst).

• Kelsson1

Massa: Hon växer o utvecklas o är så söt så. När vi är ute på stan eller någon galleria vänder  sig folk om o tittar på henne o säger ooooo vad hon är söt

• Kelsson1

Massadillan: Jag var så sjukt nyfiken när Jenni låg i magen att jag trodde att jag skulle spricka

7879: Går inte att beskriva hur glad man blir  

• Kelsson1

Massa: Jag var orolig inför förlossningen, lugnade ner mig först ett par dagar innan BF så ville absolut att bebis skulle stanna kvar i magen så länge som möjligt...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011