Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

MissCat: Du har rätt, flera IVFgravida har fått dåliga resultat på KUB utan anledning. De försöker ta kompensera för att det är IVFgraviditet på KUB men lyckas tydligen inte alltid. Sedan vet jag flera stycken som gjort FVP o det har gått bra, visst finns risken där o man ska nog inte göra FVP eller MKP bara för att men får man väldigt dåliga siffror på KUB så är det kanske värt risken ändå...
    Stor Kram o är övertygad om att du bär på en frisk härlig bebis

• Kelsson1

MissCat: Det är tillåtet att gnälla om man mår illa trots att man gått igenom IVF! Har du dessutom förkylning på det är det på riktigt synd om dig! Kram!

Jordgubbe: Strort Grattis till lilla prinsessan Stella!

Inanna: Håller tummarna att järnvärdet går upp! Hoppas du mår bra i övrigt. Kram!

Mariza: Hoppas VUL gick bra!

• Kelsson1

Knytet: Jag hade också väldigt svårt för all protein när jag var gravid, blev väldigt illamående av det men var tvungen att äta protein för bebisens skull...Gå o köp större kläder! Vågar du inte köpa gravidkläder så köp större storlekar (gjorde jag i början, var så svullen).Inskrivning är stort

• Kelsson1

Mariza: Jag var svullen om magen från RD1 och det gick nog inte över. Jag är inte smal annars heller så svårt att säga när själva bebismagen började synas

• Kelsson1

Knytet: Vad härligt att ha någon att vara gravid tillsammans med! Andas djupt allt kommer att gå bra nu !

• Kelsson1

Mariza: Ibland tror jag det fortfarande inte att jag faktiskt har en bebis . Slutade att nojja efter KUB men hade svårt för att fatta att jag faktiskt var gravid även om magen växte , jag är väl lite trög

Inanna: Om jag inte minns fel vägde Jenni något liknande när vi gjorde TUL o hon vägde 3350g när hon föddes . Hur går det för din man nu?

• Kelsson1

Inanna: Jag hade också gärna gjort 3D UL men vi hade så mycket utgifter att det fanns inte pengar över till det men nu när Jenni är här så spelar det inte så stor roll längre

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011