Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Knytet: Håller tummarna hårt att du får slippa illamåendet, den var inte rolig att ha med sig hela graviditeten.
    Lilla Jenni mår bra, idag har hon varit gråtig o mammig som hon inte brukar vara. Tror att det är värmen som är svår för henne att ta. Men annars är hon som en dröm  

• Kelsson1

Knytet: Vilken otrolig lättnad! Hann bli så rädd när jag läste ditt första inlägg, vilken tur att jag loggade in först nu så jag fick fortsättningen på en gång . Stor Stor Kram!

• Kelsson1

Knytet: Låter onekligen som en hög siffra, men huvudsaken är att det blir bebis i slutet .
    Hur mår du idag? 

• Kelsson1

Knytet: Gör du helt rätt i, inget blir bättre av att man oroar sig. Om du bara kan så njut o skippa oron

MissCat: Tror att det kan vara en kombination av din cykel o att livmodern växer Stackarn, hade hoppats att du skulle slippa illamåendet det är inte roligt, vet när jag gick med det från v6 o fram till förlossningen. Hoppas att ditt går över efter v13!Visst vet du att Lergigan Comp innehåller koffein, så om du får svårt för att sova ska du be att få Lergigan (utan Comp) utskrivet istället.

• Kelsson1

Jordgubbe: Stackarn! Håller tummarna hårt för igångsättning medan du har krafter kvar. Stor Kram

• Kelsson1

Knytet: Rekomenderar starkt att du har macka, morötter, gurka, frukt eller nötter med dig på jobbet, illamåendet blir så mycket värre om du hinner bli hungrig!
    Försök att ta det helt lugnt ett par dagar så du slipper det bruna. Kram! 

• Kelsson1

Knytet: Tog nog vitaminerna hela graviditeten, köpte något som heter mumomega som är anpassat till gravida o tog de var tredje dag för det sa BM räckte att tabletterna var så pass starka...
    Bra att du har ätbart med dig på jobbet! 

• Kelsson1

Jordgubbe: Skrattande Förlåt att jag skrattar men minns så väl hur kort stubin jag hade mot slutet...
    Hoppas han hinner läsa boken innan det är dags. Kan bara tala om att min förlossning gick så fort att även om maken hade läst boken hann han inte riktigt med utan trodde att jag var fortfarande i latensfasen när jag började krysta. 

• Kelsson1

Jordgubbe: Jag blev galen ett par månader innan förlossningen och slängde boken till maken (utan att ha läst den) o sa att förlossning ville jag inte vara med om, det fick han sköta själv! Han lät mig hållas o när det började närma sig hade jag tagit mitt vett till fånga o lugnat ner mig o kunde också läsa boken

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011