Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jordgubbe: Förstår fullständigt att du vill att mannen också ska ha lite koll på vad som ska hända vill nog alla kvinnor .
Härligt att du kunnat sova!
Jordgubbe: Förstår fullständigt att du vill att mannen också ska ha lite koll på vad som ska hända vill nog alla kvinnor .
Härligt att du kunnat sova!
Hur mår våra gravidos idag?
MissCat: Jenni är min första o jag var ändå väldigt svullen om magen direkt från början. Men visst brukar man ha större mage på nr2 och 3.
Jag håller tummarna att ditt illamående ger med sig efter v12 som det brukar göra för de flesta.
Jordgubbe: Håller tummarna imorgon.
Massadillan: Det är lika tråkigt att höra motsatsen (att magen är väldigt liten som min var). Att människor inte kan lära sig att om de inte kan snällt bara säga att magen är fin så kan de vara tysta! Bry dig inte om folk, du vet att din mage är precis lagom stor så det räcker!
Massadillan: Jag var inte själv med om det men har hört att det är väldigt vanligt bland gravida, bara för dig att köpa amningsinlägg redan nu (jag körde med Natusan o tyckte om de)...
Knytet: Håller tummarna att det var tvillingen som kom ut! Är du orolig så åk in på kontroll igen! Stor Kram!
Knytet: Ok om de såg blod på VUL så måste det ju komma ut så då är det säkert det som kom o klumpen kan vara koagulerat blod.
Luella: Jag tyckte att du hade en otroligt fin mage!
Luella: Kanske ska tillägga att jag var lite lite avis
Jordgubbe: Snart kommer bebis även om det där var nog bara förvärkar...
Håller med Söte, rekomenderar färdknäpp