Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vickan : aj på magen :( stackars dej! Förstår
    Om de gör ont :( skönt att bebis ligger inbäddad :)

Hoppas du känner dej bättre nu :) jobbigt att va sjuk :(

• skatten12

Vaknar Av en ÄL FLYTNING? slemmig o ksn dra den mellan fingrarna ? Oh
    Är normalt hoppas jag ?
    Har nog haft 4 olika flytningar nu under dessa veckor

• skatten12
    jis : har de underbart i köpenhamn Solig men jobbigt och sitta fast!! :S Mitt tålamod vad noll när jag var o handlade och påsarna gick sönder hela tiden och bruden i kassan bara körde ner andras saker innan jag va klar ! Åh va putt ja va då!
    viksan07: Vad mysigt ! Allt fixat Kul o fixa och dona :) Ikea! Vad kul, hade jag med behövt !{#emotions_dlg.flower}

Jag grejjat lite hemma idag, men inte mer än de. Sen sovigt mkt i em. Gud tror jag kan sova i all evighet. Nu börja med mat.  Denna mat.. Har ni svårt att komma på vad ni ska äta ??Demon
  • skatten12
    Kelsson1 skrev 2011-09-21 17:35:56 följande:
    Glömde berätta att var till BM idag. Fick lite förmaning, BM tyckte att jag borde sluta jobba 3veckor innan BF och jag har i ledighetsansökan skrivit 2veckor innan... Får se hur jag gör.
    Annars allt väl med mig och bebis förutom att järnvärdet låg på bara 104, så det blir extra järntabletter ett tag framöver.
    Gott att du o bebis mår bra ! =) Du får frossa i järn och lite järntabletter :) Har du känt av de ??
    Jag är ju dödstrött, sist jag var gravid hade jag ju Jätte lågt hb, så ska kolla i morgon vid vul hur de ligger till.
    Ligger hjärtljuden på ? :) Ren nyfikenhet ,, stämmer de där med tös resp pojk ? Hjärta
  • skatten12

Speck : loke är ju bara för underbar !! Gud så fin han är!:)

Kel: tycker du ska tänka på dig själv lite då.. Klart du ska få tillbaka om du varit snäll o ställt upp !! Tre v innan förlossningen är snällt ! :) jag tycker din chef ska förstå de. Antar de är en man ? ;) haha

Jis: usch!! Håller med dig! Fruktansvärt elakt ! Njut nu av shopping och pulse !!

• skatten12

Kelsson : då Borde hon verkligen förstå ! Hoppas de ordnar sig! Men tycker du ska tänka på dig!

Carlan : håller tummarna för de :)

Lagt mig nu. Ont i magen av nervositet :( ljus Beigh flytning i kväll med . Hoppas nu allt går bra i morgon. Sorry om jag är nojjig här inne :( håll tummarna !!

Lindis : stor lycka till i morgon gumman! Tänker o håller tummarna !

• skatten12

Håller med dig! Är jätte nervös
    ! Men tror de går jätte bra för oss denna gången gumman !

• skatten12

Allt kanon bra ! 12
    Mm O hjärtat picka picka på :)
    Fick lyssna på
    Hjärtljuden ! Herregud vad underbart
    ! Tårarna kom Kan jag säga
    Lycklig !!!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011