Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Tjejer ! En baby bay säng! Vart kan man köpa en sådan ? Vill inte ha en oval bara :)
Tjejer ! En baby bay säng! Vart kan man köpa en sådan ? Vill inte ha en oval bara :)
Vi googlat mkt me ! Men kommer inte till nån bra ! Hitta en affär som sålde dock bara 20 mil dit! Haha
Stort lyckatill vickan!!!!
Lillstinis : tack :) bättre idag me kommer och går :) värsta är illamåendet när jag ska äta ! Får knappt i mig nått ! Bara de inte tar skada på den lilla ! Jo flytningar har man ju :)
Spännande me Vickan ! !
Jordgubbe Lindis och Najje ? Hur går de för er ? Mår ni lika illa?
Åh grattis vickan !:) vad mys med bebis !! Kram
Idag är de dax för bm besök Prover och annat :) Känns mer än underbart
men först blir de en mysdag med go lunch ( om jag får ner den )
Ha en Unbderbar tisdag !
Najje: grattis :) t
Eileen: oj ! Vad skönt ! Gick fort för dig ! Skönt!
Varit hos bm ! Järnvärde på 115 så ska äta lite Järntabletter . Sen extra ul om en
2 v o rul slutet på
Nov:) prover va bra :) mysig bm me dessutom :)
Vickan: oj vad söt ! Stort grattis ! Synd de som hände bara ! Kanske är skönt o prata av dig om dem erbjöd de !
Strössel: stor kram till dig ! Vs tråkigt att din mamma behandlar dig så ! Tycker allt du kan sägs va du känner ! Hjälper de ej och prata så skriv ett brev ! O skriv av dej all inre ilska och sorg ! Stor kram!!
Jis : va kul :) är de mandel olja ? Har jag börja med :)
Ego: bm ringde
Mej idag. Mina Järn depåer låg på 154 o hb 115 så behövde ej äta Jörn !
Men vad menas med de egentligen?
Är 115 lågt när man är gravid ? Tips på kost! ? Bm säger grönsaker kött o svartvinbärs dricka ! Leverpastej o så gillar jag ej :(
Kasa : Gud så jobbigt :( stackars Er :(
Lindis : håller tummarna !!
Najje : tror du gör helt rätt:) orättvis dock att vissa får o andra inte :(
Kelsson : tack för svaret ang järn!
V12 i morgon ! Gud vad gott ! :) är de nu mf risken minskar eller v 13?
Om man nu som jag sett hjärtat o fostret spralla om kring .
Hur Mkt minskar de risken ? Vet ni de ? Vet jag läst de o hört de !
Karmosin : Okaj ! Nej här tickade de på som hejsan ! Lät sä underbart ! Och lagom stor sa dem :) nytt om 2 v fast då är de ej vul utan ul :) mys!!!
Jag tror banne mej jag känner min livmoder Asså!