Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Massa: undvik att ta dem i samband med mat och kaffe , och ta dem ihop med ett glad jucie :)
    va med lös i magen ett tag med mins järntabletter .. Men sen blev de hårt igen.. Men gäller att äta bra mag Mag mat;)

Najje: strunta också i dem i slutet..

Miss cat: välkommen :)

• skatten12

Massa : 112-118 typ 2 dureferon om dagen.

Mariza: grattis till plus:) går säkert att ordna. Vet det är tufft i början innan man känner av bebisen. Men du ska se det går toppen denna gången :) håller tummar!!!

• skatten12

Jo i järnvärdet? Men i depåerna?? Det som är lagrat? Fråga bm om det. Jag hade höga depåer. Det är " lagret" i kroppen. Är det högt gör det i så jätte mkt att det är lite lågt . Bebisen får vad den behöver sen ändå :) men tror dem håller koll :)

• skatten12

Jordgubb: färdknäpp alltid mys, men själv rekommenderar jag vila för Dig så du orkar. :) snart är de dax!! Bebisen kommer komma snart tror jag!

• skatten12

Massa: Dricker du kaffe? Tar du tab med jucie? Ät mlt jordgubbar nu:) och ett gammal hus knep är rå lök på knäckemacka !! Stiger fort då :) tar du dem vid
    Måltid? De Ska man inte. Kram

• skatten12

Men tror inte ett värde på 100 är Jätte farligt, men klart man vill ha upp det, ja drick med c vitamin ( kroppen tar upp järnet mer då ) ät mycket av lindor ärtor broccoli Lr gröna grönsaker fisk mm. Jordgubbar kommer ju nu, ;) men be bm fixa en tid till en dr :)
    Är inre ett värde som Skulle göra svår skada utSn då pratar man lägre, men klart det är lågt. Förlåt om jag är snurrig,. Skyllde på amnings hjärna..!men vilken v är du i?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011