Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Välkommen jordgubbe ! Va kul :)

Har alla jätte ont i magen i början ?
    Känner bara lite då och då? Och håller inte i sig länge heller ? Är det normalt me ? Em flesta pratar ju om hur mkt molvärk dem har
    Mm...
    Mina bröst däremot! Jösses så stömma !

• skatten12
    Enya70 skrev 2011-09-30 10:05:04 följande:
    Hej alla,

nu är jag tillbaka efter VUL och det är ETT litet fantastiskt embryo därinne som är ca 1 cm stor och hjärtat tickar och slår fort fort precis som det ska Solig.

Jag är så fantastiskt lättad och glad idag. Tack för alla tummar! Ni är ju bara bäst Hjärta
    Stort Grattis ! Visst är de underbart! Hjärta

Okaj. Jag får lite molvärk nån minut om dagen kanske, inte mer än de, och ibland känns de som ljumskarna låser sig ;) Skönt att höra att alla inte har de! 

5 dagar kvar till mitt andra vul. Längtar!Hjärta
  • skatten12

Lindis ; hur kommer de sej ?!! Den lille hade vuxit bra ju :) va kul :) jag ska på onsdag :)
    Mys! Är då i v 9+4 :)

• skatten12

Lindis : Okaj :) jo jag vet ju de :)
    Bara att de hade gått en vecka i
    Mellan bara :) jag ska dit på onsdag.. För att kolla en gång till innan dem släpper mig till mvc :) veckan därpå är de blodprover o inskrivning på mvc ! Wie :)

Jis va söt :)

• skatten12

Enya: jag skulle ha mins till v 10
    Men blev ma då så trappade aldrig ner eller så. Men har för mig jag bara skulle sluta tvärt :) gör som kliniken säger är bäst :) lr det som gör diiig trygg o trappa ner!:) kram

• skatten12

V 10 Idag ! :) underbart ! Dock bråkat med mannen ! Hela fm... Känns
    Mindre kul :( gravhormonerna gör
    De ju inte Lättare precis :(

• skatten12

Kelsson och Najje / är precis som att jag inte känner mej älskad ibland ! Känns som jag kräver väldigt mkt nu o min man hänger la inte me kanske! O så vill jag han ska bry Sej o va med mej hela tiden o så
    Blir jag ledsen om han inte är de !!! Gråta gråta gråta ! För Minsta lilla !!

Kände ni er livmoder v 10?? Gud sticker ut en jätte bula nere vid hårfästet :)

• skatten12

Tredje maj : jo visst är de :(
    Vilket fynd !!
    Carlan : så mkt fint !!

Aurora : sötnosen där !

• skatten12

Lulis: ja super trist :(
    Tror säkert du kan känns de :) men har ju själv aldrig varit där så vet ej. Men tror de :) o suuuuuper duuuper grattis
    Till v 20 !! Gud va underbart ! Jag är där
    Om 10 v så vid 3
    Advent :) fin julklapp :) längtar ! Hoppas tidebn går skit Fort !

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011