Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
MissCat: ja här var det panik om Novalucolen tog slut eller om jag glömde ta med mig till jobbet , som sagt knaprade de som godis...
MissCat: ja här var det panik om Novalucolen tog slut eller om jag glömde ta med mig till jobbet , som sagt knaprade de som godis...
Knytet: 14 januari är bra datum (maken fyller år då ).
Ja Jenni är inte stilla mycket längre, hittar på en hel del bus. Idag när jag skulle duscha så fick jag ta hennes stol in i duschen, annars hade hon hittat på för mycket bus. Så vi har duschat tillsammans idag
Har inte hört talas om problemet du har, hoppas att det inte är något farligt!
7879: Ja Novalucolen hjälpte inte länge därav knaprandet som godis , mådde så dåligt utan de...
Sunseed: Jag var nog rätt lugn o harmonisk under graviditeten så länge allt gick som jag ville , var det någon som vågade säga något avigt så blev jag störtförbannad o tog länge innan jag lugnade ner mig
7879: Myshelg
Sunseed: Då vet du att det hör graviditeten till
MissCat: Stackars dig, hoppas att det inte dröjer allt för länge innan lillkillen får titta fram. Stor Kram!
Knytet: Sätt blivande pappan på att jobba o lägg dig i soffan en stund! (Det gjorde jag )
MissCat: Stor kille du har o busig . Tänkte precis att det är tur med snitt annars skulle det väl snart bli fråga om vändningsförsök .
Jenni busar på som aldrig förr , skrämde slag på ett par barn på ÖF i förra veckan (hon har som bekant hög röst). Jo snart är det kalasdags här, får se hur det kommer att gå med kalas i en liten tvåa... funderar faktiskt på öppet hus...
MissCat: Verkligen lyxig hytt! Du var så värd lite lyx...
7879: , idag hade hon gärna fått vara mer lugn, hon har börjat skrika till på nätterna utan att vakna själv men jag vaknar så går omkring här som en zombie...
Sunseed: Finns väl gravidbälten att köpa? Eller är det de du menar inte skulle vara tillåtna? Men de kostar en slant...