Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

MissCat: Oooo vad underbart! Stora killen . Stort Stort Grattis både till dig o sambon!

• Kelsson1

Gloxi: Otroligt stort Grattis även här! Beklagar att förlossningen blev jobbig. Skriv bara här tror inte att du är den första som haft jobbig förlossning o delat med sig , vi måste ju kunna skriva både positiva o negativa upplevelser hör ju livet till. Stor Kram o hoppas du repar dig fort!

• Kelsson1

Sunseed: Går visst att tvinga i sig saker jag blev illamående av allt som proteiner heter speciellt mot slutet av graviditeten men tvingade mig själv att äta åtminstone lite proteiner om inte varje så varannan dag . Men du har rätt bebisen får nog det den behöver men försök ta åtminstone leverpastej på mackan...

Gloxi: Skönt att du mår bättre redan, hoppas det blir bara bättre o bättre! Kramis o ge bebisen en liten puss på kinden från mig! 

• Kelsson1

Sunseed: Jag åt nog som en häst men alla graviditeter är olika det är bara att acceptera att det är så . Det behöver ju inte vara köttbit, finns ju protein i annan form också bara du försöker äta mångsidigt går det nog bra

• Kelsson1

Sunseed: Nu när jag börjar riktigt tänka tillbaka så kommer jag ihåg att jag tyckte att det var supertråkigt att äta o var inte riktigt gott men jag var sååå hungrig hela tiden så jag var bara tvungen att äta . Funderade många gånger om det inte vore bättre att komma på ett litet piller som man fick i sig allt man behövde o tog bort hungerskänslorna

• Kelsson1

MissCat: Ni har hittat ett väldigt fint namn!
    Ser så framemot att få träffa lille prinsen  

• Kelsson1

Knytet: Så spännande tider du har framför dig , tänk snart har du också ditt mirakel hos dig! Skönt att du inte ska jobba längre än till på fredag, man behöver få vila upp sig innan bebisen kommer

• Kelsson1

Sunseed: Spännande men är övertygad om att allt är bra. Jag kände första riktiga sparken först kring v20 innan det var det bara som kolsyrebubblor . Tror starkt på att det var bebis du kände, snart snart kommer du att känna bebis konstant...

• Kelsson1

Sunseed: Blir ju lite tårögd , är så glad för er skull! Vänta du bara, snart börjar han med fotbollsträningen i magen

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011