Inlägg från: Lindis1974 |Visa alla inlägg
  • Lindis1974

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Åh Najje vad jobbigt det låter. Såg att du fått ett band.
    Jag har jobbar på ett ortopedtekniskt företag och vi har sådana band på vårt lager så får jag foglossning jag himla tur och kan bara hämta ut ett:)

• Lindis1974

Jis: 12 kg är ju super.
    Jag kommer ju inte kunna amma så jag är lite orolig för hur det kommer gå sen :)

• Lindis1974

Jis: jag gjorde en bröstreducering för en del år sedan. Hade en jättebyst till en liten kropp så axlarna och ryggen pallade inte. De fick tyvärr ta bort så mycket att alla mjölkgångar blev förstörda.
    Känns tråkigt nu men inte mycket att göra åt. :)

• Lindis1974
    Jis skrev 2011-12-13 20:18:34 följande:
    Lindis, två av mina vänner har oxå gjort det. Har inte heller finkat att amma, men ersättning funkar bra det med. Vi ammar + ger ersättning. F gillar det och P kan mata och bonda. Å dessutom sover F bra, vi får väcka honom var tredje timme, men inatt sov han mellan halv fem och halv tio! Hallelulja! Lite inköpstips till er gravida, två saker sticker ut av det vi köpt. Sleepyhead/babynest, grymt bra. Vi har W i soffan å på matbordet, lätt att flytta med och han gillar det. Babysense 2 andningslarm, den är tydlig (blinkande lampa så man ser att det funkar, den larmar om man lyfter bort W utan att stänga av det. Jag sover gott när jag vet att vi har bättre koll på hans andning!
    Tack för bra tips.
    Ja ersättning funkar ju bra. Lite dyrare och inte lika bekvämt som bröstet kanske.. men det kommer nog bli bra:)
  • Lindis1974

Hej på er.

Ledsen jag inte skrivit men jag följer varje dag :)
    Har varit så trött pga blodvärde sjunkit massor. Vad har ni legat på under graviditet ?
    Foglossning känner jag inte av alls. Lider med er som fått det. Verkar inte roligt.

Alla bebisar är så söta och fina längtar till vår vill titta ut :)
    Amma kommer jag inte göra alls. Något som jag kanske kommer sakna men å andra sidan så har jag aldrig gjort det så jag vet inte vad jag missar ;)

• Lindis1974

Dealiy: 97 låg jag på sist. Ska kolla igen denna vecka som kommer.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011