• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Vickan I

Jis - I Sundbyberg, så de få radhus som finns kommer ut sällan och när de väl gör det så sticker priserna hutlöst. Funderade på att flytta 200 m till andra sidan vattnet till Bromma, som blir Stockholms kommun pötsligt. Lite billigare där, men fortfarande för dyrt med radhus. Men då måste korven byta förskola då han inte får gå kvar i Sundbybergs kommun och vi vill i nuläget inte flytta honom då han trivs så himla bra.

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Vickan I

Eller ja i Rissne etc som här till vår kommun finns det ju radhus som vi ev skulle ha råd med, men där vill vi inte bo...

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Kelsson1

Speck: Tyvärr, valde vi bort badkar i samband med stambytet (toan var för liten för det) så nu har vi bara dusch. Ångrar mig lite just nu men får passa på att bada med bebis när jag hälsar på syrran som har badkar .
    Bor ni långt ifrån centrum?
    Barnrummet är helt underbart vackert! Där kommer bebis att trivas bra!

Vickan: Det är så vi också tänker, trivs bra med att bo nära stan än så länge. Vi får se om ett par år

Karmosin: Har inte heller tagit bild än men det är för att jag tycker att jag bara har tjockismage o inte gravidmage

LGT: Sån tur har jag inte, fortfarande illamående, idag till o med värre än igår. Glad över alla bra dagar jag får resten överlever jag bara
    Stort grattis till lyckat RUL och v20! Tog ni reda på kön?

• anderska
    Kelsson1 skrev 2011-07-06 21:38:23 följande:
    Speck: Tyvärr, valde vi bort badkar i samband med stambytet (toan var för liten för det) så nu har vi bara dusch. Ångrar mig lite just nu men får passa på att bada med bebis när jag hälsar på syrran som har badkar .
    Bor ni långt ifrån centrum?
    Barnrummet är helt underbart vackert! Där kommer bebis att trivas bra!

Vickan: Det är så vi också tänker, trivs bra med att bo nära stan än så länge. Vi får se om ett par år

Karmosin: Har inte heller tagit bild än men det är för att jag tycker att jag bara har tjockismage o inte gravidmage

LGT: Sån tur har jag inte, fortfarande illamående, idag till o med värre än igår. Glad över alla bra dagar jag får resten överlever jag bara
    På tal om bad. När är det ok att börja bada? och är de ok att bada i både hav och insjö?
  • Livets goda ting
    Kelsson1 skrev 2011-07-06 21:38:23 följande:
    Din stackare...men du har helt rätt inställning och det kommer garanterat att gå över!

Nja, vi försökte att kolla vad det var för kön..och ev. är det en liten tjej men vi får se! När har du ert RUL? 
  • anderska
    Kelsson1 skrev 2011-07-06 21:46:04 följande:
    anderska: Tänkte du som gravid?
    haha ja oj det var lite otydligt skrivet. Ja nu när man är gravid får man bada var man vill och vilken vecka är det tillåtet att bada?
  • Kelsson1

anderska: Har inte hört att det skulle vara några restriktioner annat än direkt efter ÄP på grund av infektionsrisk. Men kan ha fel. Någon annan här som vet?

• anderska

vilka värme böljor jag har. Det bara kommer över mig helt oanmäld. Det är så man vill slänga av sig kläderna i panik för man blir så varm. Pust*

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011