-
-
Vid mitt kub så var det en vanlig bm oxå !Vickan I skrev 2011-05-30 12:13:29 följande:Vid mitt kub var det en vanlig bm, en ganska ung tjej. Så det kan kanske variera.
-
Lillstinis: Låter kul med gravidyoga det hade jag oxå velat testa, men det finns inte i min stad tyvärr.
Spets: Jag blev lite rödflammig och fick lite acne efter v 12 och sitter fortfarande kvar och jag har frågat bm och apoteket och beror det på graviditeten så finns det inget man kan göra utan bara vänta tills det försvinner av sig själv tyvärr.
-
Kelsson och Vickan: Lycka till i morgon kommer tänka på er och jag är säker på att det kommer se toppen ut för er båda !
-
Kelsson: Stort grattis massa kramar skönt att läsa att det hade gått bra.
Ego: Var på rehabmöte på jobbet idag och svimmade på jobbet av stressen, så min dag har inte varit så bra
-
Hur har det gått för Vickan l idag ? Hoppas det har gått bra.
-
Vickan l: Grattis vad glad jag blir skönt att det gick bra nu får du njuta fullt ut !
-
Tredjemaj: Håller med kelsson sluta testa jag testade massor och det stressar en i onödan
Är inne i en period då jag tycker dagarna sniglar sig fram, vill det ska gå snabbt nu. Igår kände jag två buffar från magen som var jättestarka när jag vände mig och la mig på sidan i sängen hoppas jag får känna mer sånt nu framöver.
Hur mår ni gravida annars ?
-
Nu får jag panik, då måste vi åka in och beställa våran nu så den inte tar slut. Jag ska ha svart liggvagn och sen en 2012 färg till sittdelen. Ska ringa in och kolla ifall det finns möjlighet att beställa en svart.Vickan I skrev 2011-06-01 14:55:42 följande:Strössel - Nästan alla färger är ju slut i Emmaljunga nu! Ringde Barnens Hus för att höra sista datum för att boka och fick höra att nästan allt var slut redan! Samma sak på Babylands butiker och Babyproffsens när jag ringde dit. Jeans Black i Classic Sport och City korg var bara att glömma. Fanns enstaka kvar av andra färger, men vill inte ha. Men du hade väl bestämt dig för Classic Black och det lär ju alltid finnas kanske. Så måste tänka om...hmmm. Fabriken tillverkar inget längre utan väntar på att köra igång 2012 redan.
-
Kelsson: Ja det är jättemysigt men det är inte mycket och det är inte varje dag än. Härligt att du ska ha semester om 20 minuter Kan du och bebismagen njuta i fulla drag !
Speck: Låter inte kul med huvudvärk det har jag ibland med inte kul alls, härligt att sitta i solen. Jag fixar inte solen än mår så illa när det börjar bli varmt så jag sitter hellre i skuggan än så länge
Vickan l: Jag har ringt till två ställen för att kolla men dom svarar inte, ska försöka få tag på dom, jag trodde det var fritt fram att beställa en vagn fram till v 28 då dom tar semester affärerna sa inget om att tygerna kunde ta slut då hade jag bokat en för länge sen.