• carlan

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Mannen min börjar bli orolig nu när bebis snart ska komma. Vist har ni som fått era bebisar pratat om babynest. När jag tittar runt på nätet verkar dem sååå dyra. Vart har ni köpt dem och betalat?

• carlan
    spets: kan vara urin som Jis skrev men man kan också läcka från det yttre lagret med vatten. Det är två hinnor till bebis. En i min familje grupp har en spricka i sin så hon får vatten kaskader ibland men det bildas nytt vatten. Om du blir orolig tycker jag att du ska ringa men det är troligtvis ingen fara.
  • carlan

Jis: Blir jag bättre kommer även jag och hälsar på er. Skulle vara så kul att se alla små och er förstås.

• carlan

Kelsson: Så spännande. Vi har börjat packa BB-väskan men känns som jag inte kommer någon vart med den. Det som är packat är till bebis. Det ska vara klart. Har packat det i skötväskan, som vi också ska ha med oss.

• carlan

Kelsson: Kramar till dig. Bra att dem kolla upp allt iallafall.

ego: MVC, magen hade växt :) Ligger precis på normal strecket, skönt!

Sjukgymnasten, akupunkturen gick kanon och verkar fungera på mig. Nästa gång blir på fredag.

• carlan

Viksan. håller tummarna för det!

daily: härligt att allt såg bra ut.

• carlan
    Kelsson: Känn dig inte dum. Det är ju inte lätt att veta allt. Jag hade jätte mycket förvärkar och berättade det för min BM men hon sa att det kan vara normalt när det är andra barnet. Det visade sig sen när jag hamnade på sjukhus dagen efter att jag hade bakterier i urinen och de var därför jag hade så mycket förvärkar.

Najje: Vilken härlig bild på dina gryn. Underbart!

Viksan: Skönt att du höjer spänningen här inne. Jag tycker du är tuff som stannar hemma och jobbar på egen hand.
  • carlan
    Aurora: STORT GRATTIS TILL ER! Ska bli härligt att få höra mera och få se någon bild på er prins. Skönt att du slapp igångsättning.

Viksan: Hur har din natt varit?
  • carlan

Har skummat igenom vad ni har skrivit men mår bajs rent ut sagt!

Bråkat med mannen min. De är så himla jobbigt.

Hoppas på en bättre dag imorgon.

• carlan

Aurora: Ja helt otroligt att han kan ha storlek 50. Men gud så söt han är.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011