• carlan

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Viksan: Nu längtar man ännu mera efter sin egen nu när man får se din och Auroras underverk.

• carlan

JIs: skönt att höra att du är inne på sjukhuset nu. Ha en fantastisk dag och snart kommer pyret. Kramar

• carlan
    Najje: Det kan vara foglossning. Det kan varierar från dag till dag vart man har ont och olika mycket. Värt att kolla med din BM sen kan hon skicka dig vidare till sjukgymnasten.
    Min foglossning har ju bara blivit värre och värre. Använder idag en tens maskin och går på akupunktur. För mig lindrar det för stunden. Jag brukar förklara det som jag har konstant blåmärke runt hela höfterna, ryggen, ner i låret och rör jag mig hugger det. Jag har mest på höger sida.

Fast det kan vara sammandragningar/förvärkar också. Det är lite lurigt det där. 
  • carlan
    Jis skrev 2011-12-07 18:59:45 följande:
    Så, nu är Waldemar här? 27 timmar av pure pain kom han till oss 15.32, 4590 gram och 54 cm lång! Han är såklart världens sötaste!!
    Stort grattis din stora fina pojk.
  • carlan
    Kelsson: Vad härligt!

Ego: Har fått en present av min morbrors fru som kommer från Japan. Den ska ge en säker förlossning.
  • carlan
    anderska skrev 2011-12-09 21:45:56 följande:
    Carlan: Vad är det för något??
    Tygstycket med det röda trycket ska man sätta på magen/trosorna.

Den lilla påsen ska man ha med sig och på sig eller med i handväskan. Jag har satt fast den på min tröja.

Vita lappen med svarta symboler ska ska man äta mot illamående. Passar ju mig! Verkar som man ska äta/dricka dem i en viss ordning.

På dessa länkar kan man läsa lite mera. Har även flera bilder på min blogg om det.

http://en.wikipedia.org/wiki/Suiten-g%C5%AB_%28Tokyo%29

http://www.suitengu.or.jp/honour/gofu_nmkt.html
  • carlan
    Jis skrev 2011-12-10 07:34:37 följande:
    Speck; dom vet inte, tagit blodprover (lever, hb, typ allt), jag har även fått medicin mot högt blodtryck två ggr inatt. Sist låg bt på 90/175. Shit!
    Jobbigt att du ska behöva må dåligt. En fråga. Jag är så nyfiken. Kan W ha storlek 50?
  • carlan

Ja ha! Nu har man duschat, fönat och plattat håret. Vaxat bort mustagen och smörj in mig med alla anty rynking krämer som finna. Tagit kort på magen, ska lägga in det i datorn nu. Gjort frukost och ska precis sätta på mig tensmaskinen.

Vist låter det bra!? Men klockan är bara 5:46. Jag kan inte sova!!! Helt värdelöst.

• carlan
    tredjemaj: Jag ska bli igångsatt på tisdag och dem kan ta hål på hinnorna annars får jag åka hem. Jag kommer att vara 38+0 på tisdag. Blir igångsatt pga av all smärta jag har från fogarna + att jag har kräkts så mycket. För tillfället tar jag insomningstabletter för att kunna somna in men de är inte sömntabletter men brukar ju få sova 3-4 timmar i sträck med dem. Fast hade en jobbig dag med mina föräldrar som sa upp bekantskapen med mig igår så förmodar att det inte hjälper mig just nu.
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011