• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Aurora1979

Får anta att min redan rätt stora övervikt är anledningen till att jag inte ökat så mycket i vikt ännu, och/eller min magsäcksoperation?

• Speck
    Kelsson: Justja, förlåt! Tänkte inte på det.. kanske defragga hans hårddiskar eller nåt då? Hahah.. :P  

Jis: Jag menade inget illa, bara att det kan vara väldigt svårt att styra sin viktuppgång just när det gäller under en graviditet.  

Jag va in på IKEA idag o köpte 2 glasflaskor till, ska göra 1 liter lingonsylt, 2 liter lingondricka, 1 liter vinbärssaft och så ska jag baka en långpanna med svärmors vinbärsmums i veckan! Idag bakade jag blåbärspaj också - mycket mumsigt! Jag har haft massa bär i frysen som bara har väntat på att jag ska ta hand om dom och nu är det dags :D Sen har jag tänkt o göra nånting med rödavinbär och rabarber också, men vet inte om det blir saft eller paj. Fast det blir nog inte förrän onsdag eller torsdag, ska visst va fint väder imorrn då vill ja inte stå inne o svettas...
  • Speck

Kelsson: Jaha är det imorrn det är RUL?? Lycka till! Kommer gå finfint!

• strössel

Kelsson: Lycka till i morgon och jag förmodar att du ska få veta om det är en flicka eller en pojk så spännande jag gissar på en flicka Flört

Jis: Ja det kostar en del köpte 6 posters dom kostade 791 kr och för ramarna gav jag runt 700 kr men ramarna kan man ha i all evighet bara att byta ut olika posters.

• Kelsson1

Tack för alla lyckoönskningar! Om jag får reda på kön så kommer jag att meddela det här var säkra på det

Speck: Det är helt ok, man kan inte minnas allt (i mitt fall inget )

Ego: Nu är dagen fulländad... Fick tamej Faaan diaré till råga på allt annat elände Rynkar på näsan. Vet inte om jag har blivit magsjuk eller om det bara är något jag har ätit. Hur bestämmer man om man kan gå till jobbet eller inte?

• anderska

Godmorgon tjejer. Idag är det nog en bättre dag. Solen skiner och jag tror det får bli en promenad så man kan få i sig lite D-vitaminer =)

Kelsson: Jag hade inte gått till jobbet om jag hade haft diaré!! Lycka till idag =)  

• Kelsson1

Anderska o Jis: Too late Diarén tog slut igår kväll redan, inget i natt o har fått behålla frukost o förmiddagsfika. Känner mig dock konstig i magen som svullen o gör lite ont vid vänstersida (från naveln till vänster mot höfen till). Är också helt slut idag, vad nu det kan bero på.
    UL är kl16 i eftermiddag så lååång väntan

• anderska
    Kelsson1 skrev 2011-07-12 09:45:04 följande:
    Anderska o Jis: Too late Diarén tog slut igår kväll redan, inget i natt o har fått behålla frukost o förmiddagsfika. Känner mig dock konstig i magen som svullen o gör lite ont vid vänstersida (från naveln till vänster mot höfen till). Är också helt slut idag, vad nu det kan bero på.
    UL är kl16 i eftermiddag så lååång väntan

låter som det är tarmarna som spökar. Inget att vara orolig för. Får du mycke ont kontakta VC!!
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011