Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Knytet: Fruktansvärt att behöva gå igenom. Skönt att ni mår bra nu!
    Vad roligt att ni flyttar hem igen självklart måste vi träffas då!
    Lyckas vi inte styra ihop någon storträff träffas jag gärna ensam också
    Stort Stort Grattis till lilla prinsessan!

• Kelsson1

Knytet: Har fått plus på stickan
    Håller det i sig så kontaktar jag kliniken redan på måndag för VUL

• Kelsson1

Knytet: VUL imorgon (officiella), var redan på två VUL på grund av blödning och har fått se ett litet hjärta ticka, hoppas bara att den fortsätter att göra det imorgon.
    Är sjukskriven för illamående så orkar inte gå in så ofta på FL nu
    Men stackars dig, hoppas att det bara blir bättre nu för er! Krya Krya

• Kelsson1

Knytet: VUL gick bra, fint tickande hjärta och rätt storlek på "blobben" (såg ut som blobb på bilden ). BF 17/6.
    Ingen vet varifrån blödningen kom den här gången. Som tur är har den slutat nu, hoppas att den håller sig borta känns som om det räcker med illamåendet nu.

• Kelsson1

Knytet: Mår illa fortfarande . Lite osäker på vecka nu efter senaste VUL där läkaren tyckte att storleken på bebis och återföringsdag (och ålder på embryo) visar mer på vecka 14 än 10+0 (vecka 11) som jag är enligt tidigare VUL...
    Får väl klarare besked på KUB antar jag.

• Kelsson1

Jordgubbe: Kör du stimulerat/ostimulerat? Varma kramar, alltid jobbigt med negativt resultat.
    Tack men fortfarande sjukskrivning på grund av illamående (inte meningen att klaga men det tar lite av glädjen över graviditeten att inte kunna umgås med Jenni).

• Kelsson1

MissCat: Tack
    Har fått Lergigan, Lergigan Comp, Pimperan och nu något helt nytt utskrivet. Inget hjälper 100% men det nya fungerar bäst så att jag åtminstone kan äta.
    Tänk vad tiden går fort, redan 2 år. Jenni blir 3 i övermorgon

• Kelsson1

Knytet: Japp KUB gjort i måndags med bra siffror  (1:20000), Är på 13+3 idag och har stadigt tappat vikt tror att jag sammanlagt gått ner kring 5kg nu. Hoppas det vänder snart.
    Blir inga fler graviditeter för mig heller efter den här...

• Kelsson1

Knytet: Tack
    Yes, julen gjorde sitt och jag har börjat må lite bättre under förmiddagar så jag till o med jobbar 50% nu
    Hur är det med er?

• Kelsson1

Knytet: Vi bara måste planera in en träff nu när du är hemma igen
    BF är 17/6
    Jodå minns så väl nattmatningarna, för oss tog det ca 2,5 år innan Jenni började sova hela nätter (hon hade mardrömmar så länge)

• Kelsson1

Knytet: Vi har nyligen köpt lägenhet o har flytt att se framemot 6 mars men efter det börjar det lugna ner sig hos oss, så säg till när du kan tänka dig en träff
    Minns inte ens hur länge vi höll på med nattmatningarna

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011