Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Härligt Ankaja och grattis till kommande bröllop, liten tjej och allt .
Härligt Ankaja och grattis till kommande bröllop, liten tjej och allt .
Speck - Glöm inte en mjuuuuuuuuuk toarulle. Det tipset fick jag och den var värd GULD efter förlossningen när man toköm skulle gå på toaletten då deras eget papper var så hårt .
Viksan - ah shit eftervärkarna, de hade ingen nämnt för mig innan heller ajaj. Tyvärr hört att de ofta är värre andra gången....kul!
kvinnan som höll j profylaxkursen vi gick sade att många nyförlösta känner det som om de har babianrumpa/underliv efteråt. Haha skrattade vi på kursen då, men därav tips om mjukt toapapper haha.
Fina magar och grattis till lyckade rul och allt. Så skönt att det går så positiva vindar i tråden och att det mesta, trots krämpor, är bra för det flesta. Det är vi så värda .
Jis - Visst är det härligt när partnern också kan känna buffarna . Vi var övertygade om att vi ville ha syskon till vår son och de fyra vi hade i frysen från äggplocket när sonen blev gick ju åt så nu är det tomt. Vi hade annars fortsatt med nya färsförsök. Sambon har alltid velat ha tre barn, men nu går det ju inte föreställa sig hur det kommer att bli med två men OM vi vill ha ett tredje så kommer vi köra på ganska tätt då jag blir äldre och äggkvalitén sämre. Sedan vet vi ju inte om sambon har några spermier kvar öht eller om vi får ta dem från frysen också, så det kan ju också ev begränsa antal försök för oss. med en tvåa var vi villiga att försöka "så mkt som krävdes" kändes det som, men tror inte att det blir så med en ev trea. Då kommer vi nog lättare kunna säga stop och vara tacksamma för dem vi har.
Ang vikt så gick jag ju inte upp ngt alls först och sedan sade det pang haha. +10 kg på typ senaste 7 veckorna. Hur är det möjligt??? Men tar det med ro. Jäkligt bred över baken dock . Mammabyxor från förra gången börjar bli för små! Men vad göra när jag fördriver dagarna på soffan med ett paket brago...Nästa vecka är det ultraljud av det ev bråcket och får se vad som sägs efter det.
Kelsson - Visst är det mysigt
tredjemaj - Buggan är en toppenvagn så den blir du säkert nöjd med . Jo med bråcket, om det nu är ett, är det samma lika. Vissa bättre dagar och andra sämre, men ska inte klaga. Är ju gravid . Ska till Ersta sjukhus på tors för UL (av det ev bråcket inte bebis) och då se hur det ser ut och vad de säger. Mkt soffliggande (och ätande) för att avlasta området, vilket ger många kilon på vågen hahaha.
Ähhhh Speck, så sorterar jag med och ju fler ggr grejerna blivit tvättade ju mindre sorterar jag . Här stryks inget heller. Har en del få grejer som måste strykas innan ev användning, men det gör jag inför att de ska användas sedan i så fall.
Ja så ett inlägg tre på NATTEN!!!! Är på landet hos svärmor. Jag gillar verkligen inte att åka hit men sonen gör ju det och jag tänkte fine jag följer med denna gång. Kom vid lunch, getingar stora som mandariner och bromsar som attackplan. Sedan plötsligt flygmyror ÖVERALLT, blääääää. Maten (grillat iofs gott) men sedan vid badet hittas TVÅ fästingar på sonen blääääää igen och sedan VADFAN svärmor snarkar så hela huset vibrerar!! Kan inte sova. Hon ligger i ett helt annat rum och ändå, låter som ett grymtande vildsvin helt vansinnigt. Här har ni en gravid som kommer fetåka HEM och lägga mig så fort det blir ljust. Inte en natt till inte en chans i hela jävla världen.