Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jag har lovat mannen att dammsuga men har inte lyckats än. Skulle laga mat men som tur va hitta jag ett paket snabbnudlar som jag orkade tillaga. Är så trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till!!!
Det verkar vara vanligt med pojkar när det kommer till ivf. är det någon studie som visar att det verkligen är så?? Vi har än så länge vad vi vet två små flickor i tråden va. Kelsson och vem va det mer?
Kelsson: Om det visar sig att du har havandeskapsförgiftning, vad gör dom då? Blir du igångsatt direkt eller kan man ha det utan att det är fara för dig och barnet?
Jis: Super söt liten kille. Lik sin far :p
Najje: Tänker på er :( Har förlorat en vän innan (min katt marley) Aldrig kul!!! Styrke kramar till er!
två inlägg.... det blev fel.
EGO: Idag har jag orkat handla, svepte en 33:a cola för att få i mig litte socker så man fick en kicka. Sen gick handlingen hur bra som helst :p
Ikväll är det äntligen vattengympa för oss gravida. Det jag ser fram imot mest på hela veckan =) Bada i 34 garadit vatten, nästan som thailand =D
Ska försöka mig på att raka benen innan det är dax, hoppas jag inte slår ihjäl mig i badkaret!
Idag går jag/ vi in i vecka32+0 (alltså inne i vecka33) tycker de där är så krångligt! Nästa vecka ska jag skriva upp (håller på att ta körkort, tokig som jag är) Hoppas verkligen den där dumma trafikboken kan fastna i skallen! Sen den 21/12 ska jag köra upp :s super nervös. Hoppas de kan va lite snäll mot en gravid kvinna annars lär jag väl gråta som en hystersika hormon bomb :p
Oj vad ego jag va, ursäkta. Kram på er alla!
Kelsson: Ja det är min gravidhjärna jag är så orolig för, att jag inte ska komma ihåg något allas :/ Hoppas att morgondagens prov på urinet visar bättre än idag!
Det här med karlar. Kan medela att min man just nu ligger och sover. Just nu undrar jag vem av oss som igentligen är gravid?!?! Jaja ska snart väcka honom :p
Carlan: Vad är det för något??
Kelsson. Heja dig/er. Hoppas på en bra förlossning. Massa massa styrke kramar!!!
Carlan: hoppas det kan hjälpa mot ditt illamående, jobbigt att behöva må illa. peppar peppar så har jag bara mått ille i vecka 8-9 tror jag de va